فعالیت‌های پیشتازان، برای دانش‌آموزان گذرگاهی روشن و آموزنده است

رودهن (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش پرورش رودهن فعالیت دانش‌آموزان را در سازمان دانش‌آموزی پیشتازان را گذرگاهی روشن، شاد و آموزنده برای آینده بهتر و امیدواری بیشتر برای دانش‌آموزان معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۹۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت‌های  پیشتازان، برای دانش‌آموزان گذرگاهی روشن و آموزنده است

سید احمد الهی نیا، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش رودهن در گفت و گو با پانا گفت: دانش آموزانی که در سازمان دانش آموزی فعالیت می‌کنند از روی علاقه و اشتیاق، به نوعی آمادگی لازم را برای قبول مسئولیت و شرکت فعال در فعالیت‌های اجتماعی در آینده بدست آورده و در راستای مسئولیت پذیری و انسان خوب بودن گام بر می‌دارند.

مهم‌ترین کارکرد سازمان دانش‌آموزی پیشتازان این است که محیط شادتر و با روحیه‌تری در مدارس ایجاد کند

وی در ادامه تصریح کرد: رودهن‌ امسال با جذب ۵۱۱۲ دانش‌آموز از مقاطع مختلف زمینه‌سازی‌های لازم جهت هماهنگی‌های بیشتر و شاداب‌سازی مدارس فراهم کرد، چرا که مهم‌ترین کارکرد سازمان دانش‌آموزی پیشتازان این است که محیط شادتر و با روحیه‌تری در مدارس ایجاد کند.

وی همچنین اظهار کرد: پیشتازان شادترین و بانظم ترین نهاد فعال در آموزش و پرورش است و به شکل بسیار اصولی و منطبق با روحیات دانش‌آموزان سعی در دستیابی به اهدافش دارد و در این‌مسیر کاملا موفق، کارآمد و مفید عمل کرده است. مدارس و مربیان رودهن همسو و منطبق با بازمهندسی سازمان دانش‌آموزی پیشتازان، تحت آموزش قرار گرفته‌اند و توجیهات لازم در زمینه اجرای برنامه‌ها انجام شده است، طوری که در همین زمان کم شاهد استقبال زیادی از طرف دانش‌آموزان در زمینه فعالیت‌های پیشتازان بودیم و مربیان‌ پیوسته در حال تکمیل و بازبینی آموزش‌های قبلی خود منطبق با تغییرات جدید هستند.

الهی نیا در تکمیل صحبت‌هایش مطرح کرد: باتوجه به بازمهندسی سازمان دانش‌آموزی در سال جدید تحصیلی این سازمان بیش از گذشته بومی‌تر و ملی‌تر شده است و افقی ایرانی را، برای خود در نظر گرفته است، بنابراین فعالیت‌های دانش‌آموزان همسوتر با اهداف نظام تعلیم‌ و تربیت کشورمان پیش می‌رود که این‌ گامی موثر است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش رودهن در پایان گفتگو اذعان کرد: رودهن با مجموعه دانش‌آموزان و مربیان خود در مدارس در تمامی فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی تا‌کنون بسیار مثبت عمل کرده است و امیدواریم آموزش‌ها و برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی تلنگر یا دریچه‌ای روشن برای آینده دانش‌آموزان باز کند بنابرایم ضرورت دارد فعالان عرصه تربیت تمام تلاش‌‌های لازم را در این زمینه انجام دهند.

خبرنگار دانش آموز: سبحان زاهدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار