وزیر فرهنگ خبر داد

عرضه 200 هزار عنوان کتاب در دومین نمایشگاه کتاب مجازی

تهران (پانا) - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیام توییتری با اشاره به برگزاری دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران ، از عرضه ۲۰۰ هزار عنوان کتاب همزمان با این نمایشگاه خبر داد و نوشت استقبال از این رویداد ملی، رشد صنعت نشر و پیشرفت فرهنگی را به دنبال خواهد داشت.

کد مطلب: ۱۲۴۹۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد
عرضه 200 هزار عنوان کتاب در دومین نمایشگاه کتاب مجازی

«محمدمهدی اسماعیلی» در این پیام عنوان کرد، سوم تا دهم بهمن دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران افزون بر ۲۰۰ هزار عنوان کتاب از ۲۱۰۰ ناشر داخلی و خارجی را در دسترس همه ایرانیان در تمام شهرها و روستاهای کشور قرار می‌دهد.

به گزارش این مرکز، دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، روز شنبه (دوم بهمن‌ماه۱۴۰۰) ساعت ۱۴ به صورت زنده از آپارات خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی khaneketab @پخش خواهد شد.

زمان آغاز خرید مخاطبان در دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران یک روز بعد از افتتاح نمایشگاه یعنی در روز یکشنبه «سوم بهمن‌ماه ۱۴۰۰» خواهد بود و علاقه‌مندان برای بازدید و خرید کتاب می‌توانند به وبگاهketab.ir مراجعه کنند.

همچنین وبگاه دومین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به منظور تسهیل در روند خرید علاقه‌مندان و مخاطبان کتاب، چهار روز زودتر از تاریخ شروع نمایشگاه، یعنی از چهارشنبه (بیست‌ونهم دی‌ماه ۱۴۰۰) باز شد و مخاطبان می‌توانند پس از ثبت نام در سایت، کتاب‌های مورد نیاز خود را جست‌وجو و آن را به بخش علاقه‌مندی‌های صفحه شخصی‌شان اضافه کنند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار