مدیرآموزش و پرورش نیشابور:

آموزش و پرورش انتقالی، مقوله‌ای کنار گذاشته شده است

نیشابور (پانا) - معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در جلسه هم‌اندیشی معاونان و مربیان پرورشی مدارس متوسطه دوره اول و دوم، آموزش و پرورش انتقالی و رفتاری را نامناسب و کنار گذاشته شده دانست.

کد مطلب: ۱۲۴۹۷۲۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش انتقالی، مقوله‌ای کنار گذاشته شده است

مدیر آموزش و پرورش نیشابور با تقدیر از زحمات عالمانه و آگاهانه معاونان و مربیان پرورشی، گفت: در یک بررسی اجمالی در دنیای امروز و توسعه پایدار، جان کلام تعلیم و تربیت، تربیت است.

علیرضا کلیدری افزود: یادگیری برای دانستن، مدتهاست از دور خارج شده و این یک نگاه کاملا سنتی و سوخته است که کشورهای زیادی این موضوع را تغییر داده اند. ما ابتدا باید وضع موجود را کامل بشناسیم. همه ما یک سری ایده ها و داشته هایی داریم که باید با این شرایط رشد کنیم. مطلوب ما ابتدا در هر سازمان و حوزه ای نیروی انسانی کیفی باانگیزه، پای کار و روزآمد است که مبنای توسعه پایدار به شمار می رود.

وی ادامه داد: چیزی که به شدت باید کار شود، روش ها و رویکردهاست. قضاوت بر اساس کارنامه و کنکور، نتیجه همان آموزش و پرورش انتقالی رفتاری است. ما به گفتمان نیاز داریم و اگر گفتمان غالب شود به تبع آن رویکردها تغییر خواهد کرد، سلامت و سرمایه اجتماعی بالا می رود و آن کشور رشد می کند. در غیر این‌صورت با شیوه های تربیتی مخرب رایج، مدتها شاهد همین آموزش و پرورش رفتاری و انتقالی خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار