رمانی درباره سوگواری و امیدواری برای نوجوانان منتشر شد

تهران (پانا) - یک کتاب داستان تازه با موضوع پذیرش مرگ، سوگ و کشف نشانه‌های روشن امید در دل تاریکی‌های زندگی برای کودکان و نوجوانان راهی بازار نشر شد.

کد مطلب: ۱۲۴۹۷۱۹
لینک کوتاه کپی شد
رمانی درباره سوگواری و امیدواری برای نوجوانان منتشر شد

به گزارش روابط عمومی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان فرزانه رحمانی، نویسنده این اثر درباره کتاب «مادرم زاغچه» گفت: این کتاب به منظور آشنایی کودکان و نوجوانان با موضوعاتی چون ارزش‌های زندگی، اهمیت خانواده و مشاوره و درک آنان از فقدان برای گروه سنی ١٢ سال به بالا منتشر تألیف و منتشر شده است.

در بخشی از رمان «مادرم زاغچه» می‌خوانیم:
«درست نمی‌دانم چند دقیقه از ساعت ۶ صبح روز بیست و سوم اردیبهشت گذشته است که مامان برخلاف همیشه بدون اینکه در بزند وارد اتاق می‌شود، پرده حریر بنفش را کنار می‌زند، می‌رود داخل بالکن و خودش را پرت می‌کند پایین. کاری که شک ندارم نه‌تنها در بین اهالی آپارتمان، که در تمام فامیل، هیچ کسی انتظارش را ندارد. دست کم من هرگز فکر نمی‌کردم در صبح یک روز زیبای بهاری وقتی ترانه مورد علاقه‌ام را زیر لب می‌خوانم و دست‌ها و پاهایم را آرام تکان می‌دهم مامانم را از دست بدهم...»

کاندید هفدهمین جایزه کتاب کانون پرورش فکری کودک و نوجوان با کتاب «این نامه برای شماست؟»؛ راه‌یافته به فهرست لاک‌پشت پرنده و دریافت چهار لاک‌پشت برای کتاب «این نامه برای شماست؟»؛ راه‌یافته به فهرست لاک‌پشت پرنده و دریافت چهار لاک‌پشت برای کتاب «لووتا کجایی؟»؛ راه‌یافته به فهرست لاک‌پشت پرنده و دریافت پنج لاک‌پشت برای کتاب «من نبودم»؛ راه‌یافته به فهرست لاک‌پشت پرنده و دریافت چهار لاک‌پشت برای کتاب «مهمان‌های وقت خواب» و برگزیده جشنواره ملی قصه‌گویی در بخش مقاله از جمله افتخارات این عضو انجمن نویسندگان کودک و نوجوان است.

انتشارات فاطمی (کتاب‌های طوطی)، «مادرم زاغچه را در ١۶۴ صفحه، با شمارگان ١۵٠٠ نسخه و قیمت ۵٩ هزار تومان منتشر کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار