مهدی عبدی:

دبل کردم تا برای هت‌تریک گرم شوم

تهران (پانا) - مهاجم پرسپولیس از انگیزه بالایش برای درخشش در ادامه دیدارهای لیگ برتر خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۹۶۳۴
لینک کوتاه کپی شد
دبل کردم تا برای هت‌تریک گرم شوم

به گزارش ایران ورزشی، مهدی عبدی که از بعد از زدن دو گل مقابل ذوب آهن شایستگی‌هایش را به کادر فنی و هواداران ثابت کرده، پیش از مصاف با فولاد درباره شرایط خودش و پرسپولیس با ما همکلام شد که می‌خوانید:

به نظر دق و دلی گل نزدنت در بازی مقابل فجر را در دیدار با ذوب آهن جبران کردی!

باور کنید من مقابل فجر هم خیلی خوب بازی کردم و همه تلاشم را انجام دادم اما دو سه فرصتی که داشتم در کمال بدشانسی تبدیل به گل نشد که این اوج بدبیاری من بود اما با وجود این بعد از آن مسابقه در حالی که خیلی ناراحت هم بودم در مصاحبه‌ام گفتم قرار نیست همیشه بدشانسی بیاورم، فوتبال روی خوشش را به من هم نشان خواهد داد به همین دلیل این بار از سه فرصتی که داشتم دو شانس گلزنی‌ام را با دقت زیاد تبدیل به گل کردم و خدا را هم شاکرم که شرمنده هواداران نشدم. آنها را خوشحال کردم و جواب اعتماد کادر فنی‌ را هم با گلزنی دادم. البته در اینجا باید از بقیه هم‌تیمی‌هایم که نهایت همکاری را با من داشتند تشکر کنم چون من گلزنی‌ام را مدیون تلاش و همدلی همه بچه‌ها هستم.

احساست بعد از زدن دو گل به ذوب‌آهن چه بود؟

واقعاً گلزنی حس خیلی خوبی دارد اما وقتی با دبل همراه شود لذت و شیرینی‌اش مضاعف و دلچسب‌تر می‌شود و خوشحالی زیادی برای مهاجم همراه دارد.

به هت‌تریک در این فصل از مسابقات فکر می‌کنی؟

همیشه در ابتدا سعی می‌کنم وظایفی که کادرفنی روی دوشم گذاشته را به نحو احسن انجام بدهم اما جدا از آن حتماً به گلزنی فکر می‌کنم چون گلزنی وظیفه یک مهاجم است. دبل کردم و به نوعی برای هت‌تریک هم گرم شدم تا اگر خدا بخواهد در بازی‌های آینده هت‌تریک کنم و کارهای بزرگتری را برای تیم محبوبم و هوادارانمان انجام بدهم.

چند تیم لیگ برتری با شگفتی‌سازی تیم‌های دسته یکی از گردونه رقابت‌ها خارج شدند. این شگفتی که در ادامه برای پرسپولیس مشکل‌ساز نخواهد شد؟

به قواعد خاص بازی‌های جام حذفی خیلی خوب آگاهی داریم. به همین دلیل اگر به تیم‌های دسته اولی بر بخوریم اجازه خلق شگفتی نخواهیم داد چون از ابتدا جام حذفی را خیلی جدی گرفتیم و برای قهرمانی در این جام و لیگ برتر حساب خاصی باز کرده‌ایم.

پس به دنبال رقم زدن یک فصل عالی هستید!

امسال از مسابقات آسیایی به ناحق کنار گذاشته شده‌ایم، پس حتماً با گرفتن دو جام داخلی می‌خواهیم همه هوادارانمان را خوشحال کنیم. هواداران بدانند که برای رسیدن به این مهم و شادی آنها همه کار خواهیم کرد.

کارشناسان بازی مقابل ذوب‌آهن را بهترین دیدار این فصل‌تان عنوان کردند. چه نظری در این مورد داری؟

ما در همه بازی‌ها تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم و باور کنید در هیچ دیداری نیست که بازیکنی بخواهد بد بازی کند یا تاکتیک تیمش را بخوبی اجرا نکند اما گاهی پیش می‌آید که روند بازی آن جور که دلتان می‌خواهد پیش نمی‌رود. با وجود این ما به نظر کارشناسان احترام می‌گذاریم و باز هم سعی می‌کنیم همین طور با قدرت پیش برویم.

در رابطه با بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس چه نظری داری؟

قطعاً از وجود رامین و هر بازیکنی که به صلاحدید کادر فنی بتواند به پرسپولیس کمک کند استقبال می‌کنیم و از بازگشت او خوشحال می‌شویم.

در رابطه با دیدارتان مقابل فولاد که آخرین بازی قبل از تعطیلات‌ محسوب می‌شود چه صحبتی داری؟

فولاد تیم خوب و ریشه‌داری است که از کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می‌برد. با وجود این ما فقط به پیروزی مقابل این تیم فکر می‌کنیم چون برای رسیدن به صدر و تکرار قهرمانی چاره‌ای جز پیروزی نداریم. فولاد البته بازی قبلی‌اش در جام حذفی را هم واگذار کرده اما ما آن بازی را ملاک قرار نمی‌دهیم چون می‌دانیم شرایط این دیدار با بازی جام حذفی بسیار متفاوت خواهد بود.

سؤال آخرمان هم به اعطای جایزه پوشکاش به بازیکن دیگری جز مهدی طارمی باز می‌گردد. در این رابطه چه عقیده‌ای داری؟

جایزه پوشکاش واقعاً حق آقا مهدی بود. گلی که او با ضربه قیچی برگردان به چلسی زد به نظرم زیبا‌ترین گل بود اما متأسفانه دیدیم که جایزه را به بازیکن دیگری دادند. به هر حال اشکالی ندارد و من معتقدم طارمی با گل‌هایی که در ادامه برای تیم پورتو و در جام جهانی برای تیم ملی کشورمان خواهد زد به نوعی حقانیت خودش را نشان داده و شایستگی هایش را ثابت خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار