فردا، یک میلیون تن سیمان در بورس کالا عرضه می‌شود

تهران (پانا) - تالار سیمان بورس کالا فردا شنبه ٢ بهمن ماه میزبان عرضه یک میلیون و ۵۲ هزار و ۱۳۴ تن انواع سیمان تیپ یک و دو از سوی ۶۴ شرکت است و عرضه‌های این هفته ۳۲ هزار و ۹۰۰ تن بالاتر از هفته قبل است.

کد مطلب: ۱۲۴۹۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد
فردا، یک میلیون تن سیمان در بورس کالا عرضه می‌شود

به گزارش بورس کالا، تالار سیمان بورس کالای ایران فردا شنبه ٢ بهمن ماه میزبان عرضه یک میلیون و ۵۲ هزار و ۱۳۴ تن انواع سیمان تیپ یک و دو از سوی ۶۴ شرکت است و عرضه‌های این هفته ۳۲ هزار و ۹۰۰ تن بالاتر از هفته قبل است.

همچنین ۹۶۶ هزار و ۵۳۴ تن از این عرضه‌ها از نوع تیپ ۲، ۳۶ هزار و ۲۰۰ تن از نوع سیمان تی پ۱-۳۲۵، ۴۷ هزار و ۴۰۰ تن از نوع سیمان تیپ ۱-۴۲۵ و ۲ هزار تن از نوع سیمان تیپ ۱-۵۲۵ خواهد بود.

۶۴ شرکت سیمانی فردا شنبه ۲ بهمن در بورس کالا عرضه محصول خواهند داشت و محصول خود را روی تابلو خواهند برد.

کارنامه ۸ ماهه سیمان در بورس کالا: ۳۲.۶ میلیون تن عرضه؛ ۲۶.۳ میلیون تن معامله

از ابتدای عرضه مستمر سیمان در بورس کالا که به تاریخ ۹ خرداد ماه بر می‌گردد در مجموع ۳۲ میلیون و ۶۲۶ هزار تن سیمان در بورس عرضه و ۲۶ میلیون و ۳۰۵ هزار تن به ارزش بیش از ۱۲۵ هزار و ۱۸۹ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفته است. به گواه آمار با عرضه‌های مستمر و پر حجم شرکت‌های سیمانی در بورس کالا، شاهد ثبات قیمت این محصول در سراسر کشور هستیم.

بیشترین حجم معاملات در این مدت مربوط به یک شرکت تولید سیمان در استان قزوین با ثبت معامله یک میلیون و ۶۲۲ هزار تن بود و بعد از آن کارخانه‌های سیمان واقع در استان‌های مرکزی و آذربایجان شرقی به ترتیب با یک میلیون و ۲۱۲ هزار تن و یک میلیون و ۸۴ هزار تن در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار