رانندگانی که تاکنون واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند، ممنوع‌‌الکار می‌شوند

تهران (پانا) - معاون فنی و بهره‌برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از ممنوع کار شدن ۵ هزار و ۱۷۷ راننده تاکسی به علت تزریق نکردن واکسن کرونا خبر داد و گفت ادامه خدمت رانندگان تاکسیرانی منوط به تزریق واکسن کرونا است.

کد مطلب: ۱۲۴۹۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
رانندگانی که تاکنون واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند، ممنوع‌‌الکار می‌شوند

به گزارش صدا و سیما، سیدعلی محتشمی‌پور با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره ممنوع کار شدن رانندگانی که تاکنون واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند، بیان کرد: تاکنون ۵ هزار و ۱۷۷ راننده تاکسی فعال و دارای پروانه، واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند.

معاون فنی و بهره‌برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه از هفته جاری از طریق پیامک به رانندگان تاکسی اطلاع داده شده است که هر چه سریع‌تر برای واکسیناسیون اقدام کنند، گفت: ارائه خدمات حمل‌ونقل درون شهری توسط تاکسیرانان به شهروندان منوط به کارت واکسیناسیون است.

محتشمی پور با بیان اینکه به ۵ هزار و ۱۷۷ راننده تاکسی اطلاع‌رسانی شده است، عنوان کرد: هرگونه فعالیت رانندگان در شبکه تاکسیرانی و ارائه خدمات به رانندگانی که واکسن تزریق نکرده‌اند، ممنوع شده است.

او در ادامه اعلام کرد محدودیت کلی در سامانه سیما تاکسی از ابتدای بهمن اعمال می‌شود.

معاون فنی و بهره‌برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران تأکید کرد: رانندگان تا زمانی که گواهی دریافت واکسن را به سازمان تاکسیرانی ارائه نکنند، از هرگونه فعالیت در شهر تهران منع خواهند شد.

محتشمی پور در پایان گفت: طبق تعامل صورت گرفته با مراجع ذی‌ربط، قرار شده است که تست کرونای مثبت تاکسیرانان به سازمان تاکسیرانی شهر تهران منعکس شود تا از فعالیت منع و اقدامات درمانی برای آن‌ها انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار