معاون وزیرآموزش و پرورش:

توانمندسازی علمی و رفاه معلمان باید در اولویت قرار گیرد

کرج (پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی اعلام کرد که با توجه به جایگاه حساس فرهنگیان در عرصه تعلیم و تربیت، توانمندسازی علمی و پژوهشی و رفاه آنان باید در اولویت قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۲۴۹۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
توانمندسازی علمی و رفاه معلمان باید در اولویت قرار گیرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز، احمد محمودزاده در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش البرز با بیان اینکه بار سنگین تعلیم و تربیت کشور بر عهده معلمان است،اضافه کرد: باید برای حل مشکلات حوزه آموزش و پرورش کمر همت بست زیرا تربیت نیروی انسانی را بر دوش این نهاد دارد.

وی بیان کرد: رتبه بندی معلمان، جذب و نگهداشت نیروی انسانی و رفاه فرهنگیان باید در جامعه مد نظر قرار گیرد.

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: سرمایه انسانی مهمترین ثروت یک کشور است که این مهم با دستان پرتوان معلمان رشد و تربیت می یابد.

محمودزاده با اشاره به اینکه آموزش و پرورش نیاز به تحول دارد، خاطرنشان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب و سند تحول بنیادین به این موضوع مهم پرداخته شده است که تحقق اهداف سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

معاون وزیر و رییس مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت های مردمی از سند تحول بنیادین به عنوان نسخه شفا بخش آموزش و پرورش یاد کرد و گفت: با همت وزیر آموزش و پرورش قرارگاهی بر اساس برش وزارتی و استانی سازماندهی شده است.

محمودزاده عنوان کرد: قانون شوراهای آموزش و پرورش پویایی لازم را ندارد و ۲۸ سال قبل تدوین شده است که نیاز به بازنگری دارد.

وی یادآور شد: باید ظرفیت مناسب را با محوریت شورای آموزش و پرورش در استان ها ایجاد کنیم تا با حضور مسوولان و خیران گام های بلندی برای تحول در آموزش و پرورش بوجود آید.

معاون وزیر آموزش و پرورش رشد جمعیت دانش آموزی در البرز را بالا دانست و تاکید کرد: این استان نیازمند حمایت و نگاه جوان گرایی در انتخاب معاونین اداره کل و مدیران آموزش و پرورش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار