رئیس شورای شهر اسلامشهر:

فرصت خدمت‌گزاری به مردم بسیار ارزشمند و محدود است

اسلامشهر (پانا) - رئیس شورای شهر اسلامشهر گفت لازم است از شرایط بهترین استفاده را کرد، زیرا فرصت خدمت‌گزاری به مردم بسیار ارزشمند و محدود است.

کد مطلب: ۱۲۴۸۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
فرصت خدمت‌گزاری به مردم بسیار ارزشمند و محدود است

محمدمهدی سلیمی رئیس شورای شهر اسلامشهر، در هفتمین نشست رسمی این شورا اظهار کرد: شهرداری و شورای شهر اسلامشهر در سنگرهای مختلف با معیار مدیریتی ارزیابی می‌شوند و در این راستا شهرداری اسلامشهر ظرفیت بالا را در جایگاه‌های مختلف دارد که قابل مشاهده است.

وی ادامه داد: فرصت خدمت‌گزاری بسیار دارای ارزش و محدود است و لازم است با توجه به گذشت زمان از شرایطی که در آن هستیم بهترین استفاده را کنیم.

وی با اشاره به طرح کلنگ‌زنی ایستگاه مترو نماز شهرستان اسلامشهر همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) بیان کرد: از اصحاب رسانه در خواست داریم که در پوشش کامل و گسترده این برنامه که آبروی شهرستان است و کار یک دستگاه هم نیست، اهتمام کامل داشته باشند.

رئیس شورای شهر اسلامشهر خاطرنشان کرد: آورده‌های طرح مترو اسلامشهر بسیار زیاد است و مردم را می‌توان در این شرایط سخت اقتصادی، اجتماعی امیدوار کرد .

در این جلسه محسن حمیدی شهردار اسلامشهر با تبیین منابع مالی ۱۴۰۱ مترو اسلامشهر گفت: لایحه‌ای در رابطه با مترو اسلامشهر در مجلس شورای اسلامشهر سال گذشته با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان مطرح شد و برای این لایحه ۱۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شد که محقق نشد و امسال نیز لایحه۱۰۰ میلیارد تومانی نیز در مجلس شورای اسلامی مطرح خواهد شد و مشخص نیست که چه مبلغ به مترو اسلامشهر تعلق خواهد گرفت.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار