هادی ساعی در گفت‌وگو با پانا:

نگران بلاتکلیفی فدراسیون تکواندو هستیم؛ مراجع قانونی درباره انتخابات نظر می‌دهند

تهران (پانا) - رئیس فدراسیون تکواندو از تصمیم‌گیری مراجع قانونی برای ابطال یا تایید انتخابات این فدراسیون خبر داد. در انتخابات هفته گذشته محمد پولادگر رئیس ناکام فدراسیون سرانجام رای نیاورد و جای خود را به هادی ساعی داد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
نگران بلاتکلیفی فدراسیون تکواندو هستیم؛ مراجع قانونی درباره انتخابات نظر می‌دهند

هادی ساعی در گفت‌وگو با پانا، درباره شایعه ابطال انتخابات فدراسیون تکواندو گفت: «من نمی‌توانم در این خصوص اظهار نظر کنم و قرار است هفته آینده در مورد انتخابات فدراسیون تکواندو تصمیم‌گیری شود. امیدوارم مشکلات به زودی حل شود. اگر قرار باشد انتخابات فدراسیون تکواندو ابطال شود باید از طریق مراجع قانونی این اتفاق بیفتد. هر کسی هم این حق را دارد که پس از شکست در انتخابات نسبت به نتیجه آن معترض باشد. مجمع انتخابات فدراسیون تکواندو خیلی خوب برگزار شد و در جریان مجمع هم اتفاقی شبهه برانگیز رخ نداد. افرادی هم که به نتیجه انتخابات معترض هستند باید از طریق قانونی و مراجع اقدام کنند.»

وی ادامه داد: «اگر مراجع قانونی رای به ابطال انتخابات بدهد من هم تابع قوانین و مقررات هستم. نماینده وزارت ورزش و جوانان برای اینکه در مجمع شائبه‌ای ایجاد نشود رای نداد، به نظرم کار درستی بود. همانطور که گفتم این مجمع خیلی خوب برگزار شد و در نهایت هم با رای اکثریت اعضای مجمع من به عنوان رئیس انتخاب شدم. پس از پایان مجمع پولادگر درخواست بازشماری آرا را داد که این اتفاق افتاد او هم پس از انتخابات فدراسیون به عنوان معاونت قهرمانی و توسعه وزارت ورزش و جوانان انتخاب شد که جای خوشحالی دارد و امیدوارم به تکواندو نگاه ویژه‌ای داشته باشد. با این حال تصمیم‌گیری در مورد انتخابات تکواندو برعهده مراجع قانونی است و کسانی هم که ادعا یا ابهامی دارند باید آن را ثابت کنند. ما هم صبرمان زیاد است و منتظر می‌مانیم تا تکلیف مشخص شود.»

رئیس فدراسیون تکواندو تاکید کرد: «در حال حاضر تنها نگرانی ما بلاتکلیفی تکواندو است، باید این واقعیت را بپذیریم که تکواندو در این چند ساله اخیر افت کرده و با توجه به زمان کمی که تا المپیک پاریس پیش رو داریم، باید خیلی زود کار را شروع کنیم. البته الان فدراسیون با وجود اینکه با سرپرست اداره می‌شود اما کارها به خوبی در حال انجام است و ما هم منتظر می‌مانیم تا هر چه سریع‌تر وضعیت مشخص شود. امیدوارم که این اتفاق زودتر رخ بدهد چرا که در اسفندماه هم جام ریاست فدراسیون تکواندو به میزبانی ایران قرار است برگزار شود و رئیس فدراسیون جهانی هم حضور دارد بنابراین باید وضعیت هر چه سریع‌تر تعیبن تکلیف شود.»

ساعی با بیان اینکه تکواندو نیاز به همدلی و یکپارچگی دارد، خاطرنشان کرد: «ما باید همدلی را در بین خانواده تکواندو ایجاد کنیم، این رشته نیاز به همدلی و همراهی همه دارد؛ من زمانی که در هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک بودم تمام تلاشم بر این بود که نگاه ویژه‌تری به تکواندو داشته باشم، امیدوارم الان پولادگر هم که یکی از مدیران باسابقه تکواندو ایران است و تمام اتفاقات خوب تکواندو در زمان او رخ داده به این رشته بیشتر توجه کند. هدف اصلی ما باید ارتقای تکواندوی ایران باشد و فرقی نمی‌کند چه جایگاهی داریم، هر کس از اعضای این خانواده هر کمکی از دستشان برمی‌آید باید انجام بدهند.»

رئیس فدراسیون تکواندو در پایان گفت: «در صورتی که وضعیت تکواندو مشخص شود و‌ حکم ریاست من هم صادر شود؛ تمام تصمیمات برای تکواندوی ایران براساس خرد جمعی خواهد بود.‌ در جلسات کمیته فنی من هم مانند سایر نفرات یک رای دارم و هر تصمیمی که جمع بگیرند قطعا همان اتفاق می‌افتاد. ما باید هدف‌هایی را دنبال کنیم که ارتقای تکواندو را به همراه داشته باشد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار