توجه ویژه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز به اجرای برنامه های فرایند محور

کرج ( پانا)- مهری فلاح، معاون فرهنگی، اجرایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در نشست تخصصی کارشناسان کانون و حوزه هنری بر ضرورت برنامه‌ریزی فعالیت های فرآیند محور و تلاش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در این زمینه اشاره کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد
توجه ویژه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز به اجرای برنامه های فرایند محور

وی به منظور بررسی فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و خدمات آن به کودکان و نوجوانان، حضور علاقه مندانه اعضا در فعالیت‌های کانون را ارزشمند خوانده وافزود: تمامی فعالیت های فرهنگی، هنری و ادبی در این سازمان به صورت فرآیند محور و مستمر طراحی شده‌ است.

معاون کانون البرز در ادامه دوری از موازی کاری و ضرورت اشتراک توانمندی ها و امکانات فرهنگی به منظور هم افزایی بیشتر در سازمان‌های استان را مورد تاکید قرار داده و ایجاد انجمن‌های تخصصی در کانون را از نقاط قوت این مجموعه دانست و گفت: انجمن‌ها این فرصت را فراهم کرده تا حتی بعد از گذشت دوره سنی مراجعه اعضا به مراکز، در قالب انجمن‌های تخصصی از توان این گروه بهره‌مند شود.

وی هم‌چنین به اثر بخشی فعالیت‌های مختلف کانون از جمله نمایش اشاره و اضافه کرد: خوشبختانه مربیان کانون با تجربیاتی که دارند از این فعالیت ها در جهت آموزش صحیح مهارت های زندگی به کودکان و نوجوانان بهره می‌برند.
در ادامه خسرو عباسی خودلان مسئول واحد آفرینش‌های ادبی و حسین پورگل محمدی، کارشناس هنرهای نمایشی حوزه هنری استان البرز نیز ضمن معرفی فعالیت های حوزه هنری و اشاره به پرهیز از فعالیت های مقطعی و موقت به ظرفیت‌های موجود در فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اشاره کرده و برای مشارکت با این مجموعه در قالب تفاهم نامه بحث و تبادل نظر کردند.

کارشناسان فرهنگی، هنری و آموزش اداره کل کانون البرز نیز در این نشست حضور داشته و هر کدام در خصوص تعامل در بخش ویژه خود مطالبی را بیان کردند.
لازم به توضیح است قرار است جلسات تکمیلی به منظور بررسی اشتراکات این دو سازمان در سطوح مدیران تشکیل و در صورت امکان این فعالیت ها در قالب تفاهم نامه مشترک ثبت و اجرایی شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار