اجرای پویش پیشگیری از آسیب‌های فضای مجازی در اصفهان

اصفهان (پانا) - رئیس پلیس فتا استان اصفهان از اجرای دومین طرح «پویش مردمی کودکان سایبری» با هدف افزایش آگاهی عمومی در مورد مخاطرات فضای مجازی برای کودکان در قالب ۷ موضوع خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
اجرای پویش پیشگیری از آسیب‌های فضای مجازی در اصفهان

سید مصطفی مرتضوی اظهار کرد: سال گذشته یک پویش اجرا شد و در سال جاری هم با توجه به افزایش پیوستن فوق العاده کودکان به فضای مجازی برای آموزش، مسائل پرورشی، سرگرمی و اوقات فراغت، آسیب‌های این موضوع افزایش یافت.

وی افزود: خانواده‌ها در مورد نحوه همراهی کردن کودکان در فضای مجازی دچار خلاء آموزشی و سردرگمی هستند به همین دلیل این پویش مردمی در قالب یک هفته اجرا می‌شود.

رئیس پلیس فتا استان اصفهان با بیان اینکه امیدواریم با سایر فعالان اجتماعی این مطلب را فراگیر کنیم، گفت: تلاش بر این است که توجه والدین، جوانان، نوجوانان و کودکان بیشتر به استفاده صحیح از موضوع فضای مجازی معطوف شود.

مرتضوی ادامه داد: 7 موضوع برای این پویش یک هفته‌ای در نظر گرفته شده است. این پویش از 25 دی ماه آغاز شده که روز اول به موضوع "کودکان سایبری، والدگری در فضای مجازی"، روز دوم به "کودکان سایبری و آموزش مجازی"، روز سوم به "مسئولیت‌های اجتماعی کودکان در فضای مجازی"، روز چهارم به "آموزش حریم خصوصی کودکان"، روز پنجم به مساله "اعتیاد اینترنتی کودکان"، روز ششم به "بازی‌های رایانه‌ای کودکان" و روز هفتم به "کودکان، پلیس فتا و حمایت پلیس از کودکان در فضای مجازی" اختصاص داده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار