توسط دبستان غیر دولتی رویش ناحیه دو استان اصفهان اجرا شد

ایجاد طرح عدالت آموزشی فراگیر

اصفهان (پانا) - تفاهم‌نامه برادرخواندگی مابین دو دبستان غیر دولتی رویش ناحیه دو و ابوذر غفاری روستای آغداش سمیرم امضا شد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۷۴۰
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد طرح عدالت آموزشی فراگیر

در راستای فعالیت های جهادی مردمی دبستان غیر دولتی پسرانه رویش ناحیه دو اصفهان به صورت خودجوش برای اولین بار در کشور موفق به طراحی و اجرای الگویی طرح عدالت آموزشی فراگیر( عاف) شد.

در این طرح مدرسه رویش با حضور مستمر در یک مدرسه محروم و مرزی استان، دانش آموزان، عوامل آموزشی و اولیا دانش آموزان مدرسه را تحت آموزش و برنامه های حمایتی همه جانبه خود قرار داده است.

در این اقدام که برگرفته از دستورات الهی(وَ الَّذینَ فی‏ أَمْوالِهِمْ حَقٌّ مَعْلُومٌ24 لِلسَّائِلِ وَ الْمَحْرُومِ25 (سوره معارج) و وظایف اجتماعی و همچنین مبتنی بر اسناد فرادستی آموزش پرورش است، تفاهم نامه برادرخواندگی مابین دو مدرسه رویش و ابوذر غفاری روستای آغداش سمیرم امضا شد.

در همین راستا محسن سیستانی مدیر آموزش وپرورش ناحیه دو به همراه علی ربیعی معاون آموزش ابتدایی ناحیه با حضور در دبستان غیر دولتی رویش از تمامی همکاران این آموزشگاه تقدیر بعمل آوردند.

ضمن آرزوی موفقیت برای عوامل اجرایی این طرح خیرخواهانه امیدواریم شاهد یاری سایر مدارس در نشر و گسترش این فعالیت باشیم تا هرچه زودتر علاوه بر کاستن از محرومیت ها فراگیری عدالت آموزشی را در گستره ایران زمین اسلامی مان جاری و ساری ببینیم.

خبرنگار: روح الله طیبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار