مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

نقش موثر دانش‌آموزان به عنوان رسانه‌های آموزش و پرورش در دوران کرونا

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در جلسه فوق العاده کمیته پشتیبانی راهیان نور دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران که با هدف کیفیت‌بخشی اجرای آن برگزار شد، بر نقش موثر دانش‌آموزان به عنوان رسانه‌های آموزش و پرورش دردوران کرونا تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
نقش موثر دانش‌آموزان به عنوان رسانه‌های آموزش و پرورش در دوران کرونا

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، سید مجتبی هاشمی ضمن تقدیر از زحمات هادی حفیظی و تبریک به روح‌اله عرب جهت انتصاب به عنوان فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان‌های استان تهران، گفت: با حضور مسئولان استان در جلسات مناطق، هماهنگی و دستاوردهای خوبی در زمینه راهیان نور دانش‌آموزی حاصل شده است.

وی ادامه داد: در دوران کرونا و فعالیت‌های مجازی، دانش‌آموزان به عنوان رسانه‌های آموزش و پرورش نقش خوبی را ایفا کردند و در زمینه برنامه‌های راهیان نور مجازی نیز فعالیت‌های شاخص و اثرگذاری حاصل شد.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با تأکید بر فراهم کردن تدریجی مقدمات اردوهای راهیان نور به فراخور بازگشایی آرام و تدریجی مدارس، بیان کرد: جلسه کمیته پشتیبانی راهیان نور قرارگاه امام حسن عسکری(ع) با حضور فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) در مجموعه سپاه، همچنین نشست مشترک فرماندهان سپاه نواحی با مدیران مناطق آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، دو اقدام ارزشمند و موثر برای اجرای بهتر و کیفیت بخشی به اردوهای راهیان نور این استان بود که به ثمر نشست.

هاشمی گفت: از ظرفیت ۱۰۰ درصدی در استان، برای اجرای برنامه راهیان نور باید استفاده شود و این برنامه‌ها تلفیقی و ترکیبی از مجازی و حضوری خواهند بود. در اجرای برنامه‌های راهیان نور، این اختیار به مناطق داده خواهد شد تا برنامه‌های ابتکاری خود را در راستای کیفیت بخشی آن اجرا کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران خاطرنشان کرد: آیین افتتاحیه آموزش‌های عملی درس آمادگی دفاعی به زودی در پادگان اقتدار ملارد برگزار و برنامه‌ریزی لازم جهت حضور دانش‌آموزان غرب شهرستان‌های استان تهران، در دوره‌های آموزش عملی این درس با مشارکت سپاه استان انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار