در اثر بارش برف سنگین در زنجان ؛

تمامی محورهای روستایی استان زنجان مسدود است

زنجان (پانا) - رئیس پلیس راه استان با اشاره به بارش سنگین برف، بر ضرورت قانونمندی رانندگان تاکید کرد و گفت تمامی محورهای روستایی، محور تهم – چورزق و تکاب – دندی در استان مسدود است و تردد در محورهای مواصلاتی فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.  

کد مطلب: ۱۲۴۸۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
تمامی محورهای روستایی استان زنجان مسدود است

به گزارش پایگاه خبری پلیس، محمدعلی عظیمی، با اشاره به تغییر شرایط جوی و بارش برف سنگین در سطح استان زنجان بیان کرد: تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه تمامی محورهای روستایی استان زنجان، محور تهم - چورزق و دندی _ تکاب مسدود است، تصریح کرد: تردد در محورهای کوهستانی و اتوبان های زنجان - قزوین و زنجان - تبریز با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

رئیس پلیس راه استان زنجان بر همراه داشتن تجهیزات ایمنی زمستانی به ویژه زنجیر چرخ و اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی و برف پاک کن خودرو تاکید کرد و گفت: رانندگان با احتیاط و سرعت مطمئنه حرکت، فاصله طولی مناسب و ایمن با وسیله نقلیه جلویی را حفظ و پایبند به اصول رانندگی ایمن باشند.

عظیمی با تأکید بر اینکه رانندگان و مسافران از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند؛ خاطرنشان کرد: رانندگان به توصیه های ترافیکی پلیس توجه ویژه داشته و مشارکت با پلیس و قانونمندی را اصل مهم در پیشگیری از حوادث رانندگی تلقی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار