آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان پیام نور

تهران (پانا) - پذیرفته‌شدگان کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور از امروز ۲۶ دی می‌توانند به‌صورت غیرحضوری نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

کد مطلب: ۱۲۴۸۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان پیام نور

بر اساس اعلام دانشگاه پیام نور، کلیه پذیرفته شدگان کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور از امروز یکشنبه ۲۶ دی ماه تا ۲ بهمن ماه فرصت دارند برای ثبت نام و پذیرش غیرحضوری به سیستم گلستان دانشگاه به نشانی reg.pnu.ac.ir مراجعه کنند.

جزئیات نحوه پذیرش به طور کامل بر روی سیستم گلستان اطلاع رسانی شده و هر دانشجو می تواند با شناسه کاربری که در سیستم گلستان شرح داده شده و رمز عبور که کد ملی است، وارد سیستم شده و برای ثبت نام اقدام کند.

بعد از تکمیل مراحل ثبت نام، دانشجویان باید از فردا ۲۷ دی ماه تا ۴ بهمن ماه ۱۴۰۰، برای تشکیل پرونده فیزیکی و ثبت پذیرش نهایی به مرکز قبولی خود مراجعه کنند. دانشجو پس از مراجعه حضوری شماره دانشجویی دریافت می‌کند و از تاریخ ۲ بهمن ماه می‌تواند به سیستم گلستان مراجعه کرده و با درج شماره دانشجویی خود به عنوان شناسه کاربری و شماره شناسنامه به عنوان گذرواژه، نسبت به انتخاب واحد اقدام کند.

کلیه دانشجویان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت شهریه ثابت هستند که نحوه پرداخت شهریه نیز به طور کامل در صفحه نخست سیستم گلستان دانشگاه پیام نور به نشانی reg.pnu.ac.ir اطلاع رسانی شده است. دانشجویان پس از پرداخت شهریه باید برای ثبت نام اصلی و برای انتخاب واحد اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار