رضا عنایتی: جایگاه دوازدهم برای هوادار رتبه بدی نبود

تهران (پانا) - سرمربی تیم هوادار در خصوص عملکرد این تیم در نیم فصل اول توضیحاتی را ارائه کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۸۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
رضا عنایتی: جایگاه دوازدهم برای  هوادار رتبه بدی نبود

به گزارش ایلنا، رضا عنایتی سرمربی تیم هوادار در خصوص شکست مقابل نفت آبادان اظهار داشت: بازی خوبی را انجام ندادیم و روز خوبی برای بازیکنان ما نبود چون همه قبلا فوتبال خوبی را از هوادار دیده بودند از عملکرد تیم ما راضی نبودند به نظرم هفت هشت بازیکن ما از فرم ایده‌آل خارج بودند آن هم به دلیل این بود که مسابقات به صورت فشرده برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: زمین مسابقه شرایط برگزاری بازی را نداشت و تیم ما که روی زمین بازی می‌کند نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد البته که نفت آبادان یک بازیکن به نام شروین بزرگ داشت که از توپ‌های بلند استفاده می‌کرد و همین کار ما را سخت کرده بود البته با همه صحبت‌های که من انجام داده بودم این شکست مقابل نفت آبادان توجیه پذیر نیست و ما باید دوباره سخت تلاش کنیم تا به شرایط خوب گذشته خودمان بازگردیم.

عنایتی در خصوص اینکه زمین ورزشگاه انقلاب کرج شرایط لازم را ندارد و قرار است بازی این هفته مقابل استقلال نیز در همین ورزشگاه برگزار شود افزود: زمین دیگری در تهران وجود ندارد و ورزشگاه دستگردی نیز تحت قرارداد پیکان و سایپا است ما در خصوص زمین خیلی صحبت کردیم اما هیچ جوابی نگرفتیم و اگر شرایط به همین گونه باشد شاید ما هم فکر دیگری در این خصوص انجام دهیم.

سرمربی هوادار در خصوص اینکه آیا لیست بازیکنان مورد نیازش را به باشگاه ارایه کرده است یا خیر بیان داشت: ما هم مانند سایر تیم‌ها دنبال بازیکن هستیم تا نقاط ضعف و قوت خودمان را پوشش دهیم من روز گذشته لیست بازیکنان مورد نیازم را به باشگاه ارایه کردم تا اقدامات لازم صورت بگیرد نهایتا چهار پنج بازیکن جدید می‌خواهیم تا شرایطمان خوب شود.

وی در خصوص جذب بابک مرادی از استقلال ادامه داد: نام‌ها فقط گمانه زنی است تا یک بازیکن را کامل جذب نکنیم نمی‌توانیم بگوییم بازیکن ما است اسامی که در این چند روز مدام تکرار می‌شود نه تایید می‌کنم نه تکذیب.

بازیکن سابق استقلال در خصوص اینکه این تیم قهرمان نیم فصل اول رقات‌های لیگ برتر گردید اظهار داشت: پیش بینی می‌شد که به لحاظ بودجه‌ای چند تیم خودشان را از سایر تیم‌ها جدا کنند چند تیم در لیگ ایران برای قهرمانی می‌جنگند و چند تیم هم برای حضور در میانه جدول و به همین دلیل جدول دو تکه شده است.

وی درباره اینکه چه قولی در ابتدای فصل به مجموعه هوادار داده است تصریح کرد: ما فقط به آنها گفتیم که سهمیه این تیم را در لیگ برتر حفظ می‌کنیم مدیران هوادار هم انتظاری غیر از این ندارند ما از لحاظ فوتبالی عملکرد خوبی داریم اما از لحاظ تجربه هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده‌ایم البته که رتبه دوازدهم جدول برای ما که تازه به لیگ برتر صعود کرده‌ایم رتبه بدی نبود.

عنایتی در خصوص اینکه در نیم فصل اول چه چیزی توجهش را خیلی جلب کرد تصریح کرد: فقط باید به کمیته داوران تبریک بگویم که شرایط داوری بعد از هفته ششم به بعد بسیار خوب شد و داوران عملکرد بسیار خوبی داشتند امیدوارم که این روند همچنان ادامه داشته باشد.

عنایتی در پایان در خصوص مصدومیت خودش گفت: در آن بازی دوستانه که به یاد شهید سلیمانی بود مینیسکم پاره شد و باید هر چه زودتر عمل کنم در فوتبال حرفه‌ای که از این مصدومیت‌ها نداشتم اما قسمت این بود که در دوران مربیگری این اتفاق برایم بیفتد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار