خدمات عمرانی در منطقه8 اهواز با عملیات اجرایی زیرسازی و آسفالت معابر˝

خبرگزاری پانا: در راستای تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه در معابر و خیابان های سطح منطقه هشت اهواز عملیات گسترده اجرائی آسفالت خیابان ها در حال اجراست.

کد مطلب: ۱۲۴۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه هشت اهواز ،دغاغله مدیر منطقه گفت: مجموعه فعالیت های شهرداری از جمله اقداماتی در خصوص خدمات رفاهی،اجتماعی،فرهنگی،ورزشی از وظایف شهرداری هاست اما یكی از بارزترین و مهمترین وظایف شهرداری ها توجه به عمران و آبادانی شهر و به تعبیر دیگر اجرای پروژه های عمرانی است.
وی ادامه داد:پروژه های شهرداری منطقه هشت در راستای تسهیل در امر توسعه عمرانی در سطح منطقه، رفت و آمدی ایمن،ایجاد بستری مناسب جهت رضایتمندی ساكنین، روان شدن ترافیك می باشد كه به همین منظور معاون فنی و عمرانی منطقه8 شهرداری اقدام به اجرای عملیات زیرسازی و آسفالت در نقاط مختلف سطح منطقه کرده است.
دغاغله گفت:با نظارت كارشناسان معاون فنی و عمرانی این شهرداری در هفته اخیر عملیات اجرائی قیرپاشی و آسفالت باند دوم بلوار سپهر فاز دو پادادشهر،زیرسازی،جدول گذاری و آسفالت انتهای بلوار امام به سمت بازار آهن فروشان اجرا شد.همچنین به منظور بهسازی معابر و ارج نهادن به شهروندان و ساكنین این منطقه عملیات روکش آسفالت فرسوده ورودی راه بند ایثار و بلوار معلم نیز در دحال اجرا می باشد.
وی گفت:از دیگر فعالیت های مهم معاون فنی و عمرانی این شهرداری عملیات تعریض و زیرسازی و آسفالت خیابان ها و همچنین ورودی شهرک سیصد دستگاه صنایع فولاد در برنامه کاری این حوزه خدمت رسان است.
گفتنی است:علاوه بر اقدامات عمرانی،در حوزه حمل و نقل و ترافیک نیز عملیات گسترده ای از جمله خط کشی محوری معابر و بلوارها،نصب سرعتگیرهای لاستیکی و اجرای خط کشی های عابر پیاده به منظور ایمن سازی مسیرها و داشتن عبور و مروری با نظم در دست اقدام است./

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار