رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک ری:

همه ما در معرفی دهه فجر به دانش‌آموزان مسئول هستیم

شهرری (پانا) - رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک ری بر اهمیت جذابیت برنامه‌های دهه فجر جهت ایجاد انگیزه در دانش‌آموزان برای معرفی و به یادماندنی شدن این دهه برای دانش‌آموزان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۷۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد
همه ما در معرفی دهه فجر به دانش‌آموزان مسئول هستیم

محسن نوروزیان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ری، طی تشکیل ستاد گرامیداشت دهه فجر از معاون پرورشی و تربیت بدنی این ناحیه به جهت ارائه برنامه‌های دهه فجر تقدیر و تشکر کرد و اظهار کرد: همه ما باید خود را مسئول بدانیم و در جهت شناساندن انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن به دانش‌آموزان تلاش کنیم.

وی از خاطرات بجا مانده از دهه فجر و انقلاب در اذهان این‌ چنین گفت: همه ما خوب به یاد داریم که چطور کلاس‌های درسمان را آذین‌بندی می‌کردند و مسابقات و برنامه‌های خاطره‌سازی در این ایام برایمان تدارک می‌دیدند، بنابراین ما نسلی باید باشیم که به خوبی این خاطرات را برای دانش‌آموزان امروز نیز رقم بزنیم تا آنها هم به بهترین شکل ممکن این دهه و دستاوردهای آن را بشناسند.

نوروزیان در ادامه از تشویق دانش‌آموزان به تولید محتواهای مربوطه در این ایام صحبت کرد و گفت: اجرای برنامه‌های تدارک دیده شده می بایست با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شود تا هدف این جلسه کاملا تحقق یابد. برای محقق شدن اهداف در نظر گرفته شده، به همکاری و همفکری واحدهای متفاوتی مانند بسیج و همینطور مساجد نیز نیاز است تا با سخنرانی های ائمه جماعت این دهه فجر برای تمامی دانش آموزان به یادماندنی ترین به یادگار بماند.

خبرنگار: مینا ادیبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار