پروانه مرادپور:

معلمی در مناطق محروم عشق و خدمت خالصانه است

کوهرنگ (پانا) - معلمی در مناطق محروم چگونه است؟ کسی که با یک کودک 3 ساله جاده‌ها را طی می‌کند تا لبخند یادگیری دانش‌آموزان کوچک مناطق محروم را ببیند و همان لبخند می‌شود انگیزه ادامه دادن این شغل در مسیری سخت.

کد مطلب: ۱۲۴۷۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
معلمی در مناطق محروم عشق و خدمت خالصانه است

بازفت از توابع شهرستان کوهرنگ یکی از مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری است که به دلیل وجود دانش آموزان بالا باعث شده است که این منطقه معلمانی را از هر نقطه استان به تدریس کردن در این روستا مشغول کند.

پروانه مرادپور یکی از تدریس کنندگان این منطقه است که در رابطه با شغل معلمی در مناطق محروم در گفت وگو با پانا گفت: «معلمی شغل انبیاست. من معلم منطقه محروم بازفت هستم و برای خدمت به بچه های مناطق محروم خالصانه و با علاقه تلاش می‌کنم.»

وی همچنین به سختی های شغلش اشاره و بیان کرد: «علاوه بر اینکه شغل معلمی لذت ها و خوبی هایی دارد سختی های خود را هم دربر دارد. اینکه از خانه و همسر خود جدا شوی و فرزند کوچکت را در راه دور و دراز همراه خود ببری و به دست پرستار بسپاری، بچه ای که از همان نوزادی تا اکنون که سه سال دارد همراه با مادرش در جاده ها می‌رود و می آید. اما هنگامی که لبخند ذوق و یادگیری عمیق را در چهره دانش‌آموزان مناطق محروم می‌بینم، تمام سختی ها را از یاد می‌برم و در کنار شغلم با کمک پرستار به تربیت فرزندم می‌پردازم.»

مرادپور تاکید کرد: «شغلم را دوست دارم و با عشق و خالصانه در آن خدمت می‌کنم.»

خبرنگار دانش آموز: ساناز مرادپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار