مشاور وزیر آموزش و پرورش:

سند تحول بنیادین، نقشه راهی است جهت نظام تعلیم و تربیت

ورامین (پانا) - مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت کارشناسان اداره، نقش موثری در محقق کردن هدف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دارند.

کد مطلب: ۱۲۴۷۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد
سند تحول بنیادین، نقشه راهی است جهت نظام تعلیم و تربیت

جلسه هم اندیشی با رویکرد گفتمان پرسش و پاسخ با حضور رضا مددی مشاور وزیر و حسین محمدزاده معاون پرورشی و تربیت بدنی و جمعی از کارشناسان حوزه امور تربیتی و سه مقطع تحصیلی آموزش و پرورش ورامین با موضوع بررسی چرخش‌های تربیتی سند تحول بنیادین برگزار شد.

حسین محمدزاده معاون پرورشی و تربیت بدنی گفت: در امر تربیت همه‌ ما مسئول هستیم و معلمان عزیزمان در خط مقدم می توانند نقش آفرینی کنند.

رضا مددی، مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: سند تحول بنیادین نقشه راهی در جهت تعلیم و تربیت است. مدارس بعنوان محور اصلی تعلیم و تربیت نقش اصلی و سازنده‌ای در امر تربیت اجتماعی دانش‌آموزان دارد.

مددی در ادامه گفت: تربیت اصلی را باید از فلسفه آموزشی تمام دروس استخراج کرد. معلمین عزیز ما باید قبل از شروع به آموزش درسی در ابتدا فلسفه وجودی آن درس را به دانش‌آموزان، آموزش بدهند.

وی در ادامه افزود: در بحث آموزش دانش‌آموزان، نباید ذهن دانش‌آموزان را خیابان کشی کرد و باید با روش تلفیقی دروس را آموزش بدهیم و به آنان بیاموزیم تمامی دروس در جهت هم و وابسته هم ایجاد شده اند.

مشاور وزیر در ارتباط با نقش مهم کارشناسان اداره در تحول سند بنیادین گفت: کارشناسان اداره نیز نقش بسیار مهم و اساسی در امر تربیت دانش‌آموزان دارند. مسئولیت توانمندسازی متربیان آموزش، پیشتیبانی آموزشی و نظارت بر عملکرد متربیان بر عهده کارشناسان هستش که بصورت غیرمستقیم نقش موثری در حوزه تربیت دانش‌آموزان دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار