سرپرست اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

سیستان و بلوچستان دارای معلمانی دلسوز با همه کمبودها است

زاهدان (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت سیستان و بلوچستان دارای معلمانی متدین، ولایتمدار و دلسوز با همه کمبودها است.

کد مطلب: ۱۲۴۷۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد
سیستان و بلوچستان دارای معلمانی دلسوز با همه کمبودها است

حسنعلی میرعبدی در دیدار و نشست صمیمی وزیر آموزش و پرورش با معلمان منتخب سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار کرد: سیستان و بلوچستان دارای معلمانی متدین، ولایتمدار و دلسوز است که با وجود همه سختی‌ها و کمبودها با عشق و ارادت تمام توان خود را برای اجرای منویات مقام معظم رهبری و پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت به کار بستند.

وی افزود: آموزش و پرورش به عنوان قاعده نظام جمهوری اسلامی است و مقام معظم رهبری نیز با توجه ویژه به این دستگاه، خواستار تحول آفرینی در عرصه تعلیم و تربیت هستند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تحول باید براساس معارف انسان ساز و تمدن ساز شکل بگیرد، افزود: تربیت انسان صالح نیاز به فرماندهانی صالح دارد که بنا به تعبیر مقام معظم رهبری معلمان فرماندهان سپاه تعلیم و تربیت هستند.

میرعبدی تصریح کرد: سیستان و بلوچستان دارای معلمانی متدین، ولایتمدار و دلسوز است که با وجود همه سختی‌ها و کمبودها با عشق و ارادت تمام توان خود را برای اجرای منویات مقام معظم رهبری و پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت به کار بستند.

وی سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری، سند تحول بنیادین و برنامه درسی ملی را سرلوحه کار در آموزش و پرورش استان عنوان کرد و گفت: برای رسیدن به اهداف متعالی نظام تعلیم و تربیت نهایت تلاش خود را خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار