سرمربی والیبال زنان ایران تیتر رسانه‌های اروپایی شد

تهران (پانا) - سفر 15 روزه الساندرا کمپدلی به تهران و عقد قرارداد با فدراسیون والیبال ایران برای پذیرش هدایت تیم ملی زنان بازتاب زیادی در رسانه‌های ایتالیا داشت.

کد مطلب: ۱۲۴۷۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
سرمربی والیبال زنان ایران تیتر رسانه‌های اروپایی شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، کمپدلی 30 آذرماه به منظور آشنایی با امکانات و زیرساخت‌های والیبال ایران، ارائه برنامه کامل آماده‌سازی تیم‌ ملی والیبال زنان و برنامه نظارتی بر تیم‌های رده سنی نوجوانان و جوانان وارد تهران شد و پس از توافق نهایی و عقد قرارداد با فدراسیون به صورت رسمی به عنوان سرمربی تیم ملی زنان ایران معرفی شد.

اله در سفر 15 روزه خود به ایران علاوه بر نشست‌های متعدد با مسئولین فدراسیون، از باشگاه‌های پیکان، سایپا، باریج اسانس کاشان و ذوب‌آهن اصفهان بازدید کرد و در نشستی با اصحاب رسانه به پرسش‌های آنان پاسخ داد. وی همچنین از نزدیک چندین مسابقه از سری رقابت‌های لیگ برتر و دسته یک زنان را در تهران، کاشان و اصفهان نظاره‌گر شد.

سفر کمپدلی به تهران و عقد قرارداد با فدراسیون والیبال ایران برای پذیرش هدایت تیم ملی زنان و نظارت بر تیم‌های پایه بازتاب زیادی در رسانه‌های ایتالیا داشت.

مجله لا استوریا در مطلبی با عنوان «رویای ایرانی» به نقل از کمپدلی نوشت: زنانی را در ایران دیدم که برای مبارزه آماده هستند. شرایط مساعدی در این کشور برای والیبال زنان وجود دارد.

الساندرا در گفت وگو با روزنامه کورناچه ایتالیا در گزارشی به نام «رقابت زیر تور والیبال» درباره حجاب، گفت: برای احترام به فرهنگ ایرانی‌ها حجاب داشتم و در حقیقت هیچ کس من را مجبور به این کار نکرد.

وی در ادامه این مطلب، تاکید کرد: در ورزش ایران، زنان بسیاری هستند که نقش‌های استراتژیکی را ایفاد می‌کنند.

همچنین روزنامه دل ترنتینو با انتشار مطلبی با عنوان « چالش جدید کمپدلی در ایران با نام والیبال» به سفر این مربی برای آشنایی با والیبال زنان ایران اشاره کرد.

روزنامه والی ال پرسوناج نیز سفر اله به تهران را با تیتر « در ایران برای همه‌ی زنان» پوشش خبری داد و به نقل از الساندرا کمپدلی نوشت: در ایتالیا انسداد فرهنگی وجود دارد و برای عبور از آن باید به جاهای جدید می‌رفتم.

لازم به ذکر است، نخستین نشست مطبوعاتی کمپدلی سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران روز دوشنبه سیزدهم دی‌ماه از کانال آپارات فدراسیون پخش شد و مورد استقبال دوریانو از روزنامه ملی ایتالیا، والریا از گزتا دلا‌اسپورت و کازیمو از روزنامه ریپابلیک ایتالیا قرار گرفت و به صورت زنده این نشست را دنبال کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار