مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرج در آیین افتتاحیه درس تربیت‌بدنی عنوان کرد:

ورزش رکن اساسی و حیاتی برای حضور دانش‌آموزان در فعالیت‌های اجتماعی است

کرج (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرج عنوان کرد ورزش رکن اساسی و حیاتی برای حضور دانش‌آموزان در فعالیت‌های اجتماعی است.

کد مطلب: ۱۲۴۶۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
ورزش رکن اساسی و حیاتی برای حضور دانش‌آموزان در فعالیت‌های اجتماعی است

ابراهیم فلاح نژاد، مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرج در آیین افتتاحیه کلاس ویژه درس تربیت بدنی یادواره شهدای تربیت بدنی و سلامت که در دبستان قدس این ناحیه برگزار شد گفت: هدف از ایجاد این کلاس کیفیت بخشی درس تربیت بدنی، افزایش سواد حرکتی دانش آموزان، توسعه آمادگی جسمانی، توسعه مهارت‌های بنیادین ورزشی دانش آموزان که به‌عنوان یک ضرورت و نیاز در زندگی همه افراد به‌صورت عام و نیز به‌عنوان یک رکن اساسی و حیاتی برای حضور دانش آموزان در فعالیت‌های اجتماعی است که از اهمیت خاصی برخوردار است.
وی افزود: تربیت بدنی علاوه بر تضمین سلامت جسمانی در بهبود سلامت روحی و روانی دانش آموزان نقش بسزایی دارد و افزایش نشاط و شادابی را در بین آنان ایجاد خواهد کرد.
این مدیر آموزش و پرورش در پایان اضافه کرد: کلاس تربیت بدنی این واحد آموزشی با تجهیزاتی از قبیل نردبان معلق، طناب بالارونده، دیوار صخره نوردی،میز و امکانات شطرنج، تشک تاتامی، تشک های ایمنی و تجهیزات اولیه اجرای رشته ژیمناستیک در ساعت درس تربیت بدنی در این کلاس در اختیار دانش‌آموزان قرار داده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار