کسب رتبه دانش‌آموزان مدرسه حدیث کسا ناحیه یک ری در مسابقات پرسش مهر

شهرری (پانا) - مدیر دبیرستان حدیث کسا ناحیه یک ری، از نتایج برتر طرح پرسش مهر و کسب رتبه یازده نفر از دانش‌آموزان این دبیرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۶۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه دانش‌آموزان مدرسه حدیث کسا ناحیه یک ری در مسابقات پرسش مهر

رقیه سهرابی، مدیر دبیرستان حدیث کسا در رابطه با بیست و دومین دوره مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری اظهار کرد: نحوه اجرای این طرح به این صورت است که پرسش مهر هر ساله در آغاز سال تحصیلی، در روز بازگشایی مدارس، از طرف رییس جمهور مطرح می‌شود و از طریق بخشنامه به تمام مناطق ابلاغ می‌شود. دانش‌آموزان با توجه به سوال مطرح شده باید در رشته‌های مختلف نام‌نویسی کنند؛ زیرا برای هر پرسش مهر زیر مجموعه هایی از رشته های مختلف هنری وجود دارد و دانش‌آموزان یک رشته را انتخاب می‌کنند.

سهرابی افزود: هدف از اجرای این طرح رو‌به‌رو کردن ذهن دانش‌آموزان با مسائل گوناگون است و از بین پاسخ ها، ایده‌ها و طرح‌های گوناگونی برای اداره بهتر کشور مورد نظر قرار می‌گیرد و احتمال دارد برخی از طرح‌ها قابل اجرا در سطح کشوری باشند.

وی در ادامه در مورد نقش معلمان و عملکرد‌های صورت گرفته شده گفت: بسیاری از دانش‌آموزان دبیرستان در این جشنواره شرکت کرده‌اند و با داوری کارشناسان این طرح، یازده نفر مقام اول منطقه را کسب کرده‌اند و همچنین دبیران با توجه به رشته و زیر مجموعه پرسش مهر، هرکدام از دانش‌آموزان را در اجرای بهتر طرح راهنمایی کردند تا این جشنواره به بهترین شکل ممکن اجرا شود.

او خاطرنشان کرد: نقش دانش‌آموزان در به وجود آمدن ایران قوی بسیار مهم و حیاتی است زیرا به فرموده رهبر انقلاب، امام خمینی(ره) دانش‌آموزان آینده‌‌سازان ایران هستند و همچنین مقام معظم رهبری می‌فرمایند: آینده ایران در گرو درس خواندن فرزندان این مرز و بوم است و دانش‌آموزان با خواندن درس باعث پیشرفت ایران می‌شوند.

خبرنگار دانش آموز: زهرا سادات میرحسینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار