مدیرکل کانون پرورش فکری خوزستان خبرداد

درخشش کودکان خوزستانی در نمایشگاه بین‌المللی نقاشی چین

اهواز (پانا)- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت چهار عضو هنرمند مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی چین موفق به کسب یک رتبه اول، ۲ رتبه دوم و یک رتبه سوم شدند.

کد مطلب: ۱۲۴۶۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد
درخشش کودکان خوزستانی در نمایشگاه بین‌المللی نقاشی چین

وحید کیانی با اعلام این خبر به پانا افزود:این مسابقه با موضوع «سلامتی، دوستی و وحدت بزرگ» در سال ۲۰۲۱ برگزار شد و از میان ۵۰۰ اثر از ۱۳ کشور، چهار کودک خوزستانی موفق به کسب چهار جایزه این رویداد بین‌المللی شدند.

وی در ادامه گفت:بر اساس این خبر «نهال دیده‌بان» ۹ ساله از کانون بهبهان استان خوزستان در این مسابقه موفق به کسب جایزه اول شد.

کیانی افزود: «بهار نصیریان» ۷ ساله از کانون بهبهان و «آناهید آموزش» ۷ ساله از اهواز هر دو از استان خوزستان جایزه دوم را در این مسابقه دریافت کردند و «مه‌تا سرکوئی» ۱۴ ساله از کانون دزفول استان خوزستان، نیز در مسابقه بین‌المللی نقاشی چین موفق به کسب جایزه سوم شد.

کیانی با تقدیر از مربیان این کودکان یادآورشد: مربیان این کودکان خوزستانی افتخارآفرین، شامل ناهید مهرانفر، نجمه طالبیان‌زاده مربیان هنری و شیرین فتحی مربی آزاد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان هستند که در کلاس‌های هنری کانون پرورش یافته‌ و در این مسابقه بین‌المللی خوش درخشیدند.

گفتنی است: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایران با ارسال ۱۹ اثر در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی چین ۲۰۲۱ شرکت کرد که هفت عضو هنرمند مراکز کانون موفق به کسب یک رتبه اول، ۲ رتبه دوم و ۴ رتبه سوم شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار