افتتاح دبیرخانه استانی پرسش مهر ریاست‌جمهوری درآموزش و پرورش ناحیه 4 مشهد

مشهد( پانا) - دبیرخانه استانی پرسش مهر ریاست‌جمهوری در آموزش و پرورش ناحیه 4 مشهد مقدس امروز با حضور مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان‌رضوی افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۲۴۶۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح دبیرخانه استانی پرسش مهر ریاست‌جمهوری درآموزش و پرورش ناحیه 4 مشهد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، امیر فریدنیا، مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان رضوی در این جلسه با بیان اینکه امام خمینی(ره) با بیان اینکه جوانان و نوجوانان باید در تراز جمهوری اسلامی ایران پرورش یابند، شجاعت، استقلال‌طلبی، حقیقت یابی، ایثار و فداکاری را از جمله مولفه های اصلی جوانان و نوجوانان می دانستند، اظهار کرد: مقام معظم رهبری نیز اتحاد، حضور در میدان، صبر و استقامت، انجام کارهای سخت و پرهیز از تنبلی را به نوجوانان و جوانان توصیه کردند.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال نهادینه ساختن فرهنگ بی تفاوتی و از بین بردن روحیه انقلابی و ایثارگری در بین جوانان و نوجوانان هستند تاکید کرد: عنصر ایمان و اعتقاد دینی توانست کشور را از بزنگاه هایی دشوار نجات دهد و عاملی برای حرکت رو به جلو شد.

فریدنیا با بیان اینکه در بیانات مقام معظم رهبری به مسائل علمی و پرورش شخصیت ملی جوانان توجه ویژه شده است، جوانان باید به حوزه های مختلف علمی توجه کنند و در کنار آن به پرورش اندیشه‌های دینی بپردازد تصریح کرد: باید در کنار ایجاد روحیه و امید در بین دانش آموزان، رخنه های فرهنگی و اجتماعی را شناخت و به ابتکارات دانش آموزان توجه کرد.

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان رضوی با تاکید بر اینکه "ایران قوی" باید در همه ابعاد اقتصادی، فرهنگی، علمی و... محقق شود گفت: باید به سمت و سوی سبک زندگی اسلامی و دینی برویم و ارزش‌های دینی را در خانه و مدرسه تقویت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار