سرپرست مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر:

شهدا الگوهای عملی در جامعه ما هستند

اسلامشهر (پانا) - سرپرست مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر شهدا را الگوهای عملی در جامعه دانست و گفت احترام به مقام شامخ شهدا از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی است که مردم به آن اعتقاد دارند.

کد مطلب: ۱۲۴۶۴۹۶
لینک کوتاه کپی شد
شهدا الگوهای عملی در جامعه ما هستند

احمد نادری، سرپرست مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر در نشست تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم که در آموزشگاه مشکوه نور منطقه برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: احترام به مقام شامخ شهدا از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی است که مردم ما به آن اعتقاد دارند و کمترین کاری که در این راستا می‌توانیم انجام دهیم ادامه دادن راه شهدا است.

وی با اشاره به منویات رهبری در زمینه پنج مقوله مهم علم، عمل، ایمان، تعهد و تقوا بیان کرد: آموزش و پرورش می‌بایست خروجی موثر در این موارد داشته باشد و در این راستا وظیفه داریم به سیره و الگوی شهدا توجه کنیم و عمل به وصیت نامه شهدا از بهترین راهکارهای موثر در آموزش و پرورش است و همین شهدا ما را در سطح جهان و منطقه بلندمرتبه نشان دادند.

نادری تصریح کرد: وظیفه اصلی ما در این دوران جهاد مستمر تبدیل تهدیدها به فرصت است و مدیر ما در واحدهای آموزشی آموزش و پرورش می‌بایست به دو مقوله تهدید و فرصت یک نگاه مستمر داشته باشد و در این راستا ضروری است، خروجی جلسات تقدیر از شهدا در آموزش و پرورش به همه دانش‌آموزان انتقال پیدا کند و بدانیم شهدا الگوهای عملی در جامعه ما هستند.

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر تصریح کرد: مسئله مهم دیگر توجه به کتب درسی است که فرهنگ ایثار و شهادت باید در آن بیشتر نشان داده شود و بخش‌هایی از رمان‌هایی که در مورد شهدا نوشته شده است در کتاب‌های درسی حتما" نوشته شود و به عنوان موارد مهم انگیزشی و پژوهشی مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: برای همگان و مهم‌تر دانش‌آموزان ما می‌بایست تبیین شود که شهدا با داشتن همسر، فرزند، پدر مادر خانواده و زندگی چگونه همه این‌ها را رها کردند و به سوی هدف مقدس خود که دفاع از میهن اسلامی بود رفتند و سپس به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

در این مراسم که رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه و کارشناسان فرهنگی آموزش و پرورش اسلامشهر نیز حضور داشتند، از مادر و فرزندان شهدای مدافع حرم تجلیل شد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار