تبیین برنامه‌های پرورشی با تکیه بر بیانیه گام دوم انقلاب

شهرری (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی ناحیه دو شهرری گفت بیانیه گام دوم انقلاب بیانگر عظمت انقلاب اسلامی است و لازم است تا با تکیه بر آن برنامه‌های پرورشی تبیین شود.

کد مطلب: ۱۲۴۶۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
تبیین برنامه‌های پرورشی با تکیه بر بیانیه گام دوم انقلاب

محمدحسین موسی‌لو، معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه دو شهرری، در جلسه قطبی معاونین پرورشی، سرگروه کیفیت بخشی و مسئولین قطب‌های تشکیل شده گفت: در تمام حوزه‌های نظری و عملی از همکاران کمک فکری می‌طلبیم چرا که شعار حوزه پرورشی، یک گام رو به جلو در تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌ها است.

وی با اشاره بر حدیثی از حضرت امام رضا(ع) مبنی بر سه ویژگی اصلی یک فرد مومن که دارای ویژگی هایی چون رازداری، مدارا کردن با مردم و صبر کردن در برابر سختی‌ها و مشکلات است، گفت: باید تلاش کنیم این سه ویژگی را در خود نهادینه کنیم و به فرمایش امام خمینی(ره)، در هر کجا که هستیم، درست به تکلیف خود عمل کنیم.

موسی لو همچنین با اشاره بر بیانیه گام دوم انقلاب و توجه به آن در سند تحول بنیادین خاطرنشان کرد: لازم است تمام برنامه‌های پرورشی با تکیه بر بیانیه گام دوم انقلاب پیش برود و هفت نکته اساسی بیانیه که شامل توجه بر علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، عزت ملی، روابط خارجی بر اساس حفظ عزت و ارزشمندی ملی و سبک زندگی را در برنامه‌ها مد نظر داشته باشیم.

وی در پایان کیفیت بخشی به فعالیت‌های پرورشی را بحث اصلی این حوزه دانست و کمیت گرایی را مرحله نازل این فعالیت‌ها شمرد و گفت: هم اندیشی، تبادل نظرات، ‌ایده پردازی و بازدید همکاران از مدارس یکدیگر جهت بهبود کیفیت فعالیت های انجام شده از نکات مهم حوزه پرورشی است.

در ادامه هر یک از معاونین حاضر در جلسه در مورد مسائل و مشکلات مجموعه‌های زیرساختی معاونت پرورشی در مدارس به نقد و بررسی پرداختند.

خبرنگار: فاطمه سادات مومن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار