شوراى‌ دانش‌آموزى مؤثر در تحقق اهداف مدرسه

قرچک (پانا)- مدیر دبیرستان حضرت زینب قرچک در تجربه برگزاری انتخابات شورای دانش‌آموزی گفت شورای دانش‌آموزی در تحقق اهداف پیش‌بینی شده در مدارس بسیار موثر است.

کد مطلب: ۱۲۴۶۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
شوراى‌ دانش‌آموزى مؤثر در تحقق اهداف مدرسه

مریم مرادی مدیر دبیرستان حضرت زینب گفت: انتخابات شورای دانش‌آموزی نماد توسعه فعالیت های آموزش و پرورش است. این شورا فرصتی مناسب برای مشارکت عملی دانش آموزان در توسعه و تقویت فعالیت های آموزشی، تربیتی، فرهنگی و هنری در مدارس را فراهم می کند.

مرادی گفت: لازم است تا انتخابات را با جدیت برگزار کنیم و به آن اهمیت و زمان داده بشود، در این صورت دانش آموزان احساس می‌کنند که نقش تاثیرگذاری در آینده کشور دارد.

او ادامه داد: اعضای شورای دانش آموزی می توانند با تقسیم وظایف و استفاده از خرد جمعی و توانایی و ظرفیت تمامی دانش آموزان مدرسه در قالب تشکیل انجمن های مختلف از جمله نماز، قرآن و عترت، تعاونی آموزشگاهی، علمی و آموزشی، فرهنگی و هنری، تربیت بدنی، بهداشت و سلامت، انتظار و مهدویت، صلح و دوستی، محیط زیست، مهارت های زندگی فعالیت کنند.

مرادی در ادامه افزود: این شورا فرصتی مناسب برای مشارکت عملی دانش آموزان در توسعه و تقویت فعالیت های آموزشی، تربیتی، فرهنگی و هنری در مدارس را فراهم می کند.

او در پایان گفت: در حقیقت شورای دانش آموزی دارایی نامشهود در مدرسه است که در صورت جدی گرفتن از جانب مسئولین مدارس می تواند با هم افزایی مثبت در بین دانش آموزان، کمک هایی بسیاری به مسولین مدرسه داشته باشد.

خبرنگار دانش آموز: معصومه تاجیک

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار