امام جمعه شهر قدمگاه رضوی عنوان کرد:

جوانان سرمایه‌های اصلی جمهوری اسلامی ایران هستند

زبرخان (پانا) - امام جمعه شهر قدمگاه رضوی در دیدار با مشاور جوان فرماندار شهرستان زبرخان گفت جوانان سرمایه‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

کد مطلب: ۱۲۴۶۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
جوانان سرمایه‌های اصلی جمهوری اسلامی ایران هستند

در این دیدار حجت الاسلام محمدرضا بابایی جوانان را به عنوان سرمایه های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد و با اشاره به سند چشم انداز بیست ساله کشور از نسل جوان به عنوان مهمترین بستر و عامل تحقق آن یاد کرد.

امیر سپهریان مشاور جوان فرماندار شهرستان زبرخان با قدردانی از نگاه مثبت امام جمعه شهر قدمگاه به جوانان، افزود: اگر میدان دادن به جوانان در دوران جنگ تحمیلی نبود، جامعه ما شهید سلیمانی ها را نداشت. ما باید استفاده از رهنمودهای مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب را به عنوان اصل و اساس کار مدنظر قرار دهیم.

سپهریان ادامه داد: استفاده از نظرات، ایده‌ها و کارهای تخصصی سایر جوانان زبرخان فارغ از هر نوع دیدگاهی در جهت پیشرفت و توسعه شهرستان از اهداف حوزه مشاور جوان فرمانداری زبرخان است.

وی افزایش مشارکت جوانان را فارغ از نگاه سیاسی و تسهیل در کار جوانان، لازم دانست و گفت: درگیری جوانان فعال و کارآفرین با مسائل اداری، آنها را از اجرای طرح منصرف می‌کند و باید در فضای عملیاتی و کاربردی از ظرفیت آنان استفاده کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار