با حضور معاون سازمان نوسازی مدارس کشور؛

یادواره فرهنگی ورزشی «سردار شهید سلیمانی» در بوشهر آغاز شد

تهران (پانا) - آیین افتتاحیه یادواره فرهنگی ورزشی سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» با حضور علی شهری معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۶۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
یادواره فرهنگی ورزشی «سردار شهید سلیمانی» در بوشهر آغاز شد

به گزارش روابط عمومی سازمان نوسازی مدارس کشور، علی شهری، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت سازمان در آئین افتتاحیه یادواره فرهنگی ورزشی سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» کارکنان منطقه شش ادارات کل نوسازی مدارس کشور در بوشهر، گفت: سردار سلیمانی به دلیل ایثار، شجاعت و انسان دوستی اش عزیز ملت و مردم مقاوم و آزادی‌خواه منطقه شد.

وی با اشاره به ضرروت زنده نگهداشتن یاد و خاطره سردار شهید در میان آحاد جامعه، افزود: به این منظور بر آن شدیم، جدا از فعالیت‌های عمرانی و ماموریت سازمانی، در جهت ترویج مکتب سردار سلیمانی و گرامیداشت ایثار و بزرگی او، این یادواره فرهنگی ورزشی را همزمان با ایام دومین سالگرد شهادت ایشان برگزار نماییم.

شهری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: با تخصیص مناسب اعتبارات سال‌جاری و همچنین افزایش قابل توجه اعتبارات نوسازی مدارس در لایحه بودجه سال آینده، بسیار خوش‌بین هستیم که شاهد چشم انداز روشن و جهش قابل توجه مدرسه سازی در کشور باشیم.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، همچنین با اشاره به حذف مدارس کپری در کشور، تصریح کرد: اولویت کنونی حذف مدارس سنگی و کانکسی می باشد، که درخصوص مدارس بالای ۱۵ دانش آموز می توان تا نیمه اول سال آینده پرونده آن را بست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار