در گفت‌وگو با پانا

حسین قرائی: باید به آثار نمایشی با کیفیت ضریب داد

تهران (پانا) - مدیرکل روابط عمومی سازمان‌صدا‌و‌سیما، با بیان این که در عین داشتن مشغله‌های بسیار به تئاتر و سینما توجه ویژه‌ای دارد، گفت امروز باید در فضای نمایش‌های قوی قرار گرفت، آن‌ها را تقویت کرده و به آن‌ها ضریب داد.

کد مطلب: ۱۲۴۵۶۱۰
لینک کوتاه کپی شد
حسین قرائی: باید به آثار نمایشی با کیفیت ضریب داد

حسین قرائی، مدیرکل روابط عمومی سازمان‌صدا‌و‌سیما به تماشای نمایش «خاموشان» به نویسندگی «سبا سلیمانی» و کارگردانی مشترک «زنده یاد علی سلیمانی» و «سهیلا جوادی» در تالار سنگلج تهران نشست.
قرائی، پس از تماشای این نمایش، در گفت‌وگو با خبرنگار پانا، ضمن تقدیر از نگارش متن قوی این نمایش توسط «سبا سلیمانی»، با اشاره به این موضوع که این نمایش قدرتی بسیار دارد که می‌تواند مخاطب را به خود جذب کند، گفت: بازی بسیار جذاب و زیبای «داود سلیمانی» در نقش «رائد» بسیار خوب بود و به اصطلاح تماشاچی را کیفور می‌کرد.
وی در ادامه، با بیان این که چنین آثار پخته‌ای در حوزۀ نمایش باید تبلیغ شوند، افزود: امروز باید در تئاتر به گونه‌ای قدم برداشت که بسیار از مردم بتوانند بیایند و به تماشای نمایش‌های این چنینی بنشینند و باید گفت که درست است که این نمایش «خاموشان» نام داشت، اما پر از فریادهای شنیدنی در فضایی بسیار دوست داشتنی بود.
مدیرکل روابط عمومی سازمان‌صدا‌و‌سیما با تأکید بر این مفهوم که امروز می‌بایست در فضای نمایش‌های قوی قرار گرفت، آن‌ها را تقویت کرده و به آن‌ها ضریب داد، ادامه داد: حس غربتی را در طول این نمایش داشتم و با خود به این نکته می‌اندیشیدم که چرا این دست از نمایش‌ها در فضای سپهر رسانه‌ای کم دیده می‌شوند و یا اصلاً دیده نمی‌شوند.
قرائی، با اشاره به این نکته که آثار نمایشی این چنینی، آثاری فاخر است و میهمانان ارزشمند این نمایش، به یقین خود گواهی بر کیفیت این دست از آثار هستند، اضافه کرد: من در عین داشتن مشغله، به هنر توجه ویژه‌ای دارم، تئاتر را در حد توان دنبال می‌کنم، هر روز باید کتاب بخوانم و سینما را نیز هر روز دنبال می‌کنم و به نظرم «غیر از هنر که تاج سر آفرینش است/دوران هیچ منزلتی پایدار نیست» و به نظر من نیز باید به هنر و به ویژه تئاتر توجه ویژه داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار