تحریم کتاب‌فروشی‌ اسم چگونه باعث رونق آن شد

تهران (پانا) - در حالی که کاربری مجازی خواسته بود کتاب‌فروشی اسم به دلیل تزیین ویترینش با تصویر حاج قاسم تحریم شو، این ماجرا جنبه معکوس پیدا کرد و مردم اعلام کردند با حضور خود این فروشگاه را تقویت می‌کنند.

کد مطلب: ۱۲۴۵۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
تحریم کتاب‌فروشی‌ اسم چگونه باعث رونق آن شد

به گزارش مهر، در ایام سالگرد شهادت شهیدقاسم سلیمانی فضای فرهنگی فرهنگی کشور متاثر و در تکاپوی یاد این سردار شهید بود. کتاب‌فروشی اسم در خیابان انقلاب نیز تصویری از سردار شهید را در ویترین خود قرار داده بود.

با این حال یکی از کاربران فضای مجازی با انتشار تصویر این ویترین خواستار تحریم این کتابفروشی به دلیل تزیین کتابفروشی با تصویر حاج قاسم سلیمانی شد.

این مساله با واکنش منفی کاربران مواجه شد به نحوی که در مدتی کوتاه تعداد زیادی از مردم اعلام کردند به همین دلیل این کتابفروشی را در صدر لیست خریدهای کتابی و اقلام فرهنگی خود قرار می‌دهند.

در همین رابطه حساب کاربری نشر اسم هم به این مساله اینگونه واکنش نشان داد: «ما ایرانی‌ایم و به قهرمان ایران، افتخار می‌کنیم و این روزها یادمان کوچکی برای تسلی گذاشته‌ایم. ما همیشه میزبان کلمه‌هاییم و کارمان آگاهی‌بخشی است و هیچوقت بر سر در کتابفروشی نزدیم ورود مخالف ممنوع! فکر می‌کنیم اگر قهرمان‌مان کتابفروش بود، همین‌کار را میکرد. قدم همه‌تان روی‌چشم»

علی رکاب مسول این فروشگاه نیز با انتشار تصویر فرزندش و حاج قاسم سلیمانی این طور نوشت: «ایشون پسر منه پست راستی خانه و چپی محل کار منه درون و بیرونمون همین که می‌بینی الان هم حدود یک دهه است که در کتابفروشی میزبان تمام سلیقه‌ها و طرفین قطب‌ها هستیم چیزی که از حاج قاسم یاد گرفتیم»

این مساله به جایی رسید که علاوه بر کاربران نمایندگان مجلس هم به آن واکنش نشان دادند. مجتبی توانگر نماینده مردم تهران نیز اعلام کرد امروز ساعت ۱۵ به این کتابفروشی خواهد رفت تا علاوه بر خرید کتاب از این پاتوق فرهنگی دیدار و با مسولان آن گفت وگو کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار