مهدی دادرس در گفت‌وگو با پانا

رای کمیته استیناف درباره درخواست تجدید نظر گل گهر هنوز صادر نشده است

تهران (پانا) - عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال تاکید کرد که رای نهایی کمیته استیناف برای پرونده کسر 7 امتیاز از گل گهر سیرجان هنوز صادر نشده است.

کد مطلب: ۱۲۴۵۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد
رای کمیته استیناف درباره درخواست تجدید نظر گل گهر هنوز صادر نشده است

پس از انتشار رای کمیته استیناف درباره پرونده اعتراض باشگاه گل گهر درباره کسر 7 امتیاز از این تیم، ابهاماتی درباره این حکم وجود داشت و برخی این حکم را رای نهایی پرونده توسط کمیته استیناف تلقی کردند.

مهدی دادرس عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با پانا درباره ابهاماتی که این رای دارد، گفت: «این رای که امروز کمیته استیناف صادر کرده رای نهایی درباره دادخواست اعتراض باشگاه گل گهر سیرجان نیست بلکه پاسخ به درخواست دیگر این باشگاه است. آنها درخواست کرده بودند که کسر 7 امتیاز تا زمان رای نهایی استیناف مد نظر قرار نگیرد که استیناف با این درخواست مخالفت کرد، ولی به هیچ عنوان ایم رای نهایی نیست.»

وی ادامه داد: «پرونده اعتراض گل گهر سیرجان روز دوشنبه به کمیته استیناف رسیده و ما دیروز هم جلسه داشتیم و باید بررسی بیشتری روی اسناد و مدارک صورت بگیرد تا رای صادر شود.»

عضو کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در پایان درباره زمان انتشار رای نهایی گفت: «این پرونده نیاز به بررسی بیشتر دارد و در یک جلسه نمی‌شد درباره آن نظر داد. جلسه سه‌شنبه هفته آینده هم به بررسی این پرونده اختصاص دارد اما اینکه چه زمانی رای صادر شود مشخص نیست.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار