قهرمان عیوضلو:

مکتب شهید سلیمانی عمق و اصالت دارد

ارومیه (پانا) - سرهنگ قهرمان عیوضلو تاکید کرد مکتب شهید سلیمانی عمق و اصالت دارد و الهام بخش است.

کد مطلب: ۱۲۴۵۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
مکتب شهید سلیمانی عمق و اصالت دارد

قهرمان عیوضلو، در آیین گرامیداشت سالگرد شهادت شهید سلیمانی در ارومیه در جمع مربیان پرورشی، مسوولان اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی و دانش آموزان پیشتاز برگزار شد، افزود: وی نسبت به داشته‌های قلبی و اعتقادی خود باور داشت و در کلام ولایت پذیر بود در عمل نیز راه ولی زمان خود را می‌پیمود.

وی اظهار کرد: شهید سلیمانی به انسانیت انسان‌ها می‌نگریست و آنچه که دل او را به درد می‌آورد، ظلمی بود که بر یک جامعه روا می‌شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: مکتب شهید سلیمانی دارای عمق، اصالت، دقت، صحت، تاریخ ساز، انسان‌ساز، عزت بخش و الهام آفرین است.

وی ادامه داد: این مکتب در آموزش و تربیت نسل های مختلف مسلمان جهان نیز نقش خواهد داشت.

عیوضلو با بیان اینکه این مکتب به مرور روشن تر خواهد شد اظهار کرد: شهید سلیمانی یک فرد اما اسطوره‌ و صاحب مکتب است که از ابتدای جوانی با حضور در جبهه های حق علیه باطل و حتی با شهادتش بدون وقفه خدمتگزاری کرد.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی به قدر کافی برای همه ما جاماندگان درس، تربیت و تجربه باقی گذاشت؛ بر ماست که آن را بازگو کنیم، یاد بگیریم و نسل به نسل منتقل کنیم.

در این آیین که به همت سازمان دانش آموزی آذربایجان غربی برگزار شد با اجرای شعر ،دکلمه، مداحی و برنامه های فرهنگی متنوع یاد و خاطره شهدای انقلاب و سردار حاج قاسلیمانی گرامی داشته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار