رونمایی از تندیس شهید سلیمانی در پاکدشت

پاکدشت (پانا) - تندیس شهید سلیمانی، با حضور مدیر کل حوزه امنیتی و انتظامی استانداری تهران و مسئولان محلی، در روستای ارمبویه پاکدشت، رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۲۴۴۹۴۹
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از تندیس شهید سلیمانی در پاکدشت

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت، همزمان با دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، تندیس سردار دل‌ها، در روستای ارمبویه رونمایی شد.

رضا خانی، بخشدار مرکزی پاکدشت در این مراسم گفت: دشمنان قسم‌خورده اسلام و نظام، تصور می‌کردند با به شهادت رساندن شهید سلیمانی، جبهه مقاومت، توان خود را از دست داده و معادلات منطقه به نفع آنان تغییر می‌کند؛ ولی غافل از اینکه این شهید مکتبی است که از درون هزاران شهید سلیمانی دیگر تقدیم اسلام می‌شود.

خانی افزود: شهید سلیمانی نه فقط در مقابله با تهاجم دشمنان اسلام و گروه‌های تروریستی موفق بود؛ که با شهادتش نیز موجب وحدت بیش از پیش جبهه‌های مقاومت در برابر توطئه دشمنان شد.

وی تصریح کرد: امروز با شهادت شهید سلیمانی، مکتبی جهانی به وجود آمده که نسل جوان و آینده‌ساز ایران اسلامی، با حرکت در مسیر آن، آرمان‌های انقلاب در مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ستم را محقق خواهند کرد.

بخشدار مرکزی پاکدشت گفت: رفتار و گفتار شهید سلیمانی، برای مسئولان نیز الگویی نمایان است. وی با وجود برخورداری از جایگاه والا، مرد میدان عمل بود و با حضور به‌هنگام در تمامی صحنه‌ها و قرار گرفتن در متن جامعه، مشکلات را برطرف می‌کرد و در اصل، وی حلقه اتصال مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

خانی همچنین افزود: اینکه در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی، میلیون‌ها عاشق، فارغ از هر گونه تفکر حضور پیدا کردند نشان از این واقعیت دارد که مردم به خوبی اخلاص در رفتار و گفتار را درک کرده و برای آن ارزش قائلند. شهید سلیمانی محبوب قلب تمامی ملت‌های جهان است و مکتب ایشان با شهادتش به پایان نمی‌رسد.

وی تاکید کرد: اگر همه مردم و مسئولان تلاش کنند تا همچون شهید سلیمانی ولایت‌پذیر، مخلص در عمل و گفتار، دشمن‌شناس و حاضر در تمامی صحنه‌ها باشند، بسیاری از مشکلات امروز جامعه برطرف می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار