انهدام 5 باند مواد مخدر در مرحله 15 ظفر

تهران (پانا) - رئیس پلیس تهران بزرگ از انهدام 5 باند مواد مخدر در پانزدهمین مرحله از طرح ظفر خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۴۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد
انهدام 5 باند مواد مخدر در مرحله 15 ظفر

سردار حسین رحیمی در حاشیه طرح ظفر ۱۵ در جمع خبرنگاران گفت: ایام شهادت حضرت زهرا و سالگرد شهادت سهپبد شهید سردار قاسم سلیمانی را تسلیت عرض می کنم. مرحله ۱۵ طرح ظفر با رویکرد مبارزه با خرده فروشان، عمده فروشان، قاچاقیچان و معتادان متجاهر در حال اقدام است.

وی ادامه داد: کلیه مناطق حاشیه‌نیشن و بی‌دفاع شهری را به صورت نقطه به نقطه مورد بررسی قرار داده‌ایم. جهت رفع عوارض و موانع و راه‌های مواصلاتی طرح‌هایمان را ارائه داده‌ایم در این نقاط بحث روشنایی و تسهیل عبور و مرور حضور پلیس به منظور برقراری امنیت برقراری امنیت پیشنهادات به دستگاه‌های ذیربط ارائه شده است.

رئیس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: بالغ بر ۳۰۰ پلاک قرمز در تهران از خانه‌های که متروکه هستند یا اشتهار به فروش، و مصرف مواد مخدر دارند شناسایی شده این خانه‌ها بارها شناسایی شده و توسط پلیس پلمب شده‌اند. این خانه‌ها ساعتی یا روزانه برای خرید و فروش مواد مخدر اجاره داده می‌شوند و بسیاری از این خانه ها مرکز خرید و فروش مواد مخدر شدخ اند. ما استعلام این خانه ها را گرفته ایم و مالکان این خانه ها بدانند براساس ماده ۱۳ قانون مبارزه با مواد مخدر این قبیل منازل اگر مورد استفاده برای خرید و فروش و مصرف مواد مخدر قرار بگیرند باید به نفع دولت مصادره شوند.

وی ادامه داد: در این طرح دو تن و ۱۲۶ کیلو انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است. همچنین ۵ باند مواد مخدر منهدم و ۹۶ قاچاقچی عمده و هزار و ۷۳۵ خرده فروش شناسایی و دستگیر شده اند. همچنین ۲۳ نفر از اراذل و اوباش که در زمینه مواد مخدر فعالیت می کردندشناسایی شدند. ۳۳ دستگاه مربوط به قاچاقیچان توقیف شده ده‌ها عدد انواع ادوات خرید و فروش و استفاده موادمخدر کشف و ضبط شده است همچنین ۵ قبضه سلاح نیز کشف و ضبط شده است‌.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار