تیموری در آیین تکریم و معارفه سرپرست مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور:

تجربه‌ای که در کرونا به دست آمد در قالب کتاب جمع‌آوری و منتشر شد

یونسکو از ما درخواست کرده که تجربه منحصر به فرد جمهوری اسلامی ایران را به کشورهای دیگر صادر کنیم

تهران (پانا) - سرپرست سابق مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور گفت تجربه‌ای که در کرونا به دست آمد به نحو شایسته‌ای منعکس و کتابی نیز در این خصوص منتشر شد.

کد مطلب: ۱۲۴۴۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
تجربه‌ای که در کرونا به دست آمد در قالب کتاب جمع‌آوری و منتشر شد

میترا تیموری در آیین تکریم و معارفه سرپرست مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور، اظهار کرد: انتصاب آقای فیاضی را تبریک می‌گویم. خدا را شکر ‌می‌کنم که این تغییر و تحولات به نحو خوبی برگزار شد و برای دولت آرزوی توفیق داریم و خود را همچنان سرباز وطن می‌دانیم.

سرپرست سابق مرکز امور بین‌الملل و مدارس خارج از کشور ادامه داد: در طول این مدت قوانینی را اصلاح و بازنگری کردیم. نگاه ما نگاه راهبردی به سمت اصلاح مقررات دست و پا گیر بود. سعی کردیم در حوزه تامین منابع انسانی برنامه داشته باشیم و عدالت را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

تیموری اضافه کرد: خدا را شکر می‌کنم که در زمانی که من بودم هیچکس خارج از رویه اعزام نشد. سعی کردیم در توسعه نظام آموزشی گام برداریم.

وی گفت: تجربه‌ای که در کرونا به دست آوردیم را سعی کردیم به نحو شایسته‌ای منعکس کنیم و کتابی نیز در این خصوص منتشر کردیم. خدا را شکر می‌کنم که توانستیم به فرمان مقام معظم رهبری پایند باشیم و برنامه برای دانش‌آموزان داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: یونسکو از ما درخواست کرده که تجربه منحصر به فرد جمهوری اسلامی ایران را به صورت الگو در بیاوریم و به کشورهای دیگر صادر کنیم.

تیموری گفت: من هیچ‌گاه نگاه سیاسی و جناحی نداشتم تا این لحظه از خدمتم فقط به حیطه تخصصی خود فکر کردم؛ همه همکاران را هم به سمت این موضوع سوق دادم.

وی در پایان اظهار کرد: مسائل و مشکلاتی دامن‌گیر مرکز امور بین‌الملل بوده است و امیدواریم این مشکلات به دست آقای فیاضی حل شود. مرکز از عدم استقلال مالی رنج می‌برد و مسائلی از این قبیل باعث شده که مرکز نتوانسته آن طور که شایسته و بایسته است، عمل کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار