اخلاق و منش شهید سلیمانی او را برای همیشه در دلها زنده نگه می‌دارد

جوادآباد (پانا) - محمد کوثری از همرزمان شهید سلیمانی، اخلاق و منش او را عامل زنده نگهداشتن او در دلها بیان کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۴۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد
اخلاق و منش شهید سلیمانی او را برای همیشه در دلها زنده نگه می‌دارد

مراسم دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی با حضور عباس کیوانلو مدیر اداره آموزش و پرورش جوادآباد، معاونین، مدیران، دانش‌آموزان و محمد کوثری همرزم سردار سلیمانی در مصلی بزرگ جوادآباد برگزار شد.

کوثری به بیان یکی از خاطراتش با شهید سلیمانی پرداخت و گفت: در ماه‌های آخر جنگ سوریه ۵ نفر از کمیسیون امنیت ملی مجلس رفتیم تا وضعیت جنگ سوریه را بررسی کنیم. زمانی که برگشتیم با شهید سلیمانی در هواپیما بودیم و به اتفاق آقایان بروجردی، نقوی حسینی در همان یک ساعت زمانی که در هواپیما بودیم، در کف هواپیما نشستیم و جلسه‌ای با ایشان گذاشتیم. حاج قاسم مشکلات خود را عنوان کرد و ما وقتی برگشتیم مشکلات وی را پیگیری کردیم.

کوثری در ادامه بیان کرد: زمان دیگری ما برای سخنرانی در یکی از شهرهای استان کرمان دعوت شده بودیم، وقتی سوار هواپیما شدیم همدیگر را دیدیم و در آنجا نشستیم و درباره‌ مسائل صحبت کردیم، زمانی که به کرمان رسیدیم ایشان ایستاد تا ماشین بیاید تا خاطر جمع شود که من رفتم به ایشان گفتم شما بروید می دانم که کار دارید اما قبول نکرد. بیرون از محدوده‌ فرودگاه جایی که تاکسی‌ها می‌ایستند تا مسافران را ببرند، همینطور که با هم می‌آمدیم بین 15 تا 20 نفر از راننده‌های تاکسی رفتند و با آنها سلام و علیک گرم و خوش و بش کرد.

وی در پایان گفت: شهید سلیمانی چنین شخصیتی داشت و به دلیل این اخلاق و منش او بود که در تشییع پیکر وی این چنین مردم آمدند و حضور پیدا کردند و پیکر وی را بدرقه کردند.

خبرنگار دانش آموز : تارا رضاپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار