جذب بیش از 192 هزار دانش‌آموز اصفهانی در تشکیلات پیشتازان

اصفهان (پانا) - کارشناس سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان گفت توانمندسازی و تقویت مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان عضو تشکل‌های دانش‌آموزی در مواجهه با نیازهای جامعه با استفاده از ظرفیت‌های حوزه پرورشی از اولویت‌های برنامه‌ریزی در ساحت تربیت اجتماعی و سیاسی است ، بر این اساس در این مدت بیش از 192 هزار دانش‌آموز اصفهانی در تشکیلات پیشتازان جذب شده‌اند.

کد مطلب: ۱۲۴۴۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد
جذب بیش از 192 هزار دانش‌آموز اصفهانی در تشکیلات پیشتازان

علیرضا قربانی، کارشناس سازمان دانش آموزی استان اصفهان در خصوص فعالیت‌های این سازمان اظهار کرد: از مهرماه امسال فرآیند شناسایی، سازماندهی دانش‌آموزان مستعد و علاقمند اصفهان برای عضویت در تشکیلات پیشتازان آغاز شد که برای توسعه و تقویت ضریب نفوذ فعالیت‌های تشکیلات دانش‌آموزی پیشتازان، برنامه‌ریزی برای جذب و ساماندهی 179 هزار و 600 دانش‌آموز پیشتاز انجام شد که موفق به جذب بیش از 192000 نفر شدیم.

وی افزود: توانمندسازی و تقویت مسئولیت پذیری دانش‌آموزان عضو تشکل‌های دانش‌آموزی در مواجهه با نیازهای جامعه با استفاده از ظرفیت‌های حوزه پرورشی از اولویت‌های برنامه‌ریزی در ساحت تربیت اجتماعی و سیاسی است. ضمن اینکه تلاش می کنیم تا برای رسیدن به این اهداف، ضریب نفوذ تشکل دانش‌آموزی پیشتازان را بیشتر از گذشته در مدارس و در میان جمعیت دانش آموزی و همچنین مربیان گسترش دهیم.

قربانی تصریح کرد: سهمیه استان اصفهان برای جذب مربی پیشتاز نیز 6 هزار و 302 نفر بود که این عدد به طور کامل محقق شده و 6732 مربی جذب و ساماندهی شده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار