انتصاب رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی

تهران (پانا) - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور حکمی سیدنظام‌الدین موسوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی را به عنوان رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۴۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی

به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در حکم حجت الاسلام محمدحسین موسی‌پور آمده است: در آستانه چهل و سومین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی و به منظور گرامیداشت این نعمت بزرگ الهی و با عنایت به ضرورت جهاد روایت و تبیین و تعمیق بخشی به معارف بلند ایام‌الله و مناسبت های دینی و انقلابی، جنابعالی را که از سوابق و تجارب ارزنده‌ای در این حوزه برخوردار بوده و بحمدالله خدمات ارزشمندی را به نظام اسلامی خصوصا در عرصه تبلیغ و رسانه انجام داده اید، به عنوان رئیس‌ستاد دهه‌فجر انقلاب‌اسلامی منصوب می‌نمایم‌.

در حکم نماینده ولی فقیه در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همچنین آمده است: انقلاب شکوهمند اسلامی که حضرت امام خمینی (ره) با قدرت معنوی و مردمی خویش پایه‌گذاری و از آن به عنوان معجزه‌ قرن یاد کردند، سرآغاز بزرگ‌ترین تحول بنیادین در ایران اسلامی، جهان کنونی و تاریخ بشریت گردید. این حرکت عظیم اسلامی که در فرهنگ سیاسی ما ایام‌الله به معنای تجلی خاص الهی در کالبد اراده ملتی به پاخاسته نام گرفت؛ مبنای شکل‌گیری نظام اسلامی و الگویی برای ملت‌های در بند و خسته از نظامات کفر و شرک و الحاد نوین گردید و امروز به برکت همین مردم شریف و حماسه ساز میهن اسلامی و در سایه تفضلات الهی و عنایات خاصه امام عصر(عج) و رهبری حکیمانه ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای و افق بلند منویات ایشان در بیانیه گام دوم، شالوده و بینان‌های تمدن بزرگ اسلامی در حال شکل گیری است.

موسی‌پور خطاب به موسوی افزود: شایسته است با اغتنام این فرصت مهم و با شناسایی و به کارگیری تمامی ظرفیت های نهادهای مردمی، دستگاه‌های اجرایی، مساجد، اماکن دینی و مردمی و با دعوت و مشارکت نخبگان، هنرمندان، و کلیه نیروهای موثر انقلابی به ویژه جوانان مومن و علاقه‌مند، زمینه ساز ظهور و بروز ابتکار، خلاقیت و نوآوری در این عرصه و نیز شاهد طراوات، تازگی و اثربخشی بیشتر و همگرایی گسترده تر تمامی آحاد مختلف جامعه در این جشن بزرگ اسلامی و ملی باشیم.

سیدنظام الدین موسوی به عنوان نماینده مردم اسلامشهر، تهران، ری و شمیرانات در مجلس یازدهم مسئولیت هایی همچون سخنگویی هیات رئیس مجلس و ریاست فراکسیون رسانه و فضای مجازی را به عهده دارد.

وی که زمانی مدیریت خبرگزاری فارس را به عهده داشته، مدتی نیز معاون ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی و مدیرمسئول روزنامه جوان و مدیرعامل شرکت پیام آوران روز بود و ریاست شورای فرهنگی و رئیس شورای اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، موسس و مدیرعاملی خبرگزاری دانشجو، دبیرکلی انجمن روزنامه نگاران مسلمان، موسس و مدیرعاملی موسسه فرهنگی آرمان، عضویت در شورای سردبیری روزنامه ایران، ریاست هیات مدیره موسسه فرهنگی و رسانه‌ای قدس و عضویت در هیات مدیره مجمع ناشران انقلاب اسلامی در کارنامه اجرایی موسوی دیده می‌شود. موسوی که دانش‌آموخته کارشناسی ارشد علوم سیاسی از دانشگاه تهران است، مشغول تحصیل در مقطع دکترای مطالعات منطقه‌ای همین دانشگاه است و به عنوان نویسنده، پژوهشگر و محقق علوم ارتباطات، علوم سیاسی و مطالعات منطقه‌ای فعالیت می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار