جلسه قطبی مدیران مدارس ابتدایی فلاورجان

فلاورجان (پانا) - جلسه قطبی ( قطب7) مدیران مدارس ابتدایی با حضور مدیرآموزش و پرورش، معاون آموزش ابتدایی و کارشناس مسئول آموزش ابتدایی در دبستان شهیدرجایی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد
جلسه قطبی مدیران مدارس ابتدایی فلاورجان

جلسه قطبی مدیران مدارس ابتدایی (قطب هفت) با حضور حسینعلی امینی، مدیر آموزش و پرورش، اعظم کریمی معاون آموزش ابتدایی،حسن هاشمی کارشناس مسئول آموزش ابتدایی در مدرسه شهید رجایی برگزار شد.

در ابتدای جلسه مدیر آموزش و پرورش اظهار کرد: در این ایام که بیماری کرونا بر جامعه احاطه شده است و آموزش را مورد چالش قرار داده، مدیران و همکاران عزیز با دشواری ها و با امکانات و زیرساخت های ناقص زحمات زیادی را متقبل شده اند و به هر شکل ممکن خدمات ارزنده ای به دانش آموزان ارائه داده اند و این باعث خلق جلوه های ناب معلمی بسیاری شده که در نوع خود بی نظیر بوده و جامعه و کشور باید قدردان زحمات همه شما عزیزان باشد.

در ادامه جلسه در خصوص مشکلات پیش روی مدارس بحث و تبادل نظر شد.

لازم به ذکر است جلسات قطب های ده گانه با حضور کارشناسان ابتدایی و مدیران مربوطه قطب ها، با اهداف و موضوعات مشخص شده در قالب حلقه های علمی و به منظور تبیین اطلس آموزشی و هماهنگی های لازم برای حضور دانش آموزان، رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مدارس و در نهایت در این جلسات به بررسی نقاط قوت و ضعف، عملکردها و اقدامات مدارس در راستای مسایل آموزشی و پرورشی پرداخته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار