اجرای عمومی نمایش «قندخون» در یزد

یزد (پانا) - تهیه کننده نمایش تئاتر قندخون با اعلام آغاز اجرای عمومی این تئاتر و تخصیص سانس نخست به مدیران روابط عمومی، اصحاب رسانه و مطبوعات استان یزد، از تکمیل ظرفیت روزهای نخست این نمایش تنها کمتر از چند ساعت خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۶۲۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای عمومی نمایش «قندخون» در یزد

سید شهاب الدین حسینی نیک، با اشاره به آغاز اجرای عمومی نمایش قندخون در پلاتو پاییز، اظهار کرد: سه شنبه هفتم دی ماه نخستین اجرای نمایش قندخون با همکاری اداره کل روابط عمومی استانداری و خانه مطبوعات، ویژه مدیران روابط عمومی، اصحاب رسانه و مطبوعات استان یزد در پلاتو پاییز و در سانسی رایگان برگزار شد.
تهیه کننده نمایش قندخون هدف از تخصیص اولین سانس این نمایش به اهالی رسانه و روابط عمومی استان را بهره مندی از نظرات، پیشنهادات، انتقادات و تعامل با گروه تولید این نمایش در پیشبرد اهداف اطلاع رسانی و تبلیغاتی این نمایش، عنوان و اضافه کرد: تخصیص اولین اجرای نمایش به اصحاب رسانه و مطبوعات در پایتخت و بسیاری از استان های کشور مرسوم است؛ این مهم در حالی است که تاکنون چنین اتفاقی در یزد پیش نیامده و از این قشر تاثیرگذار چنین دعوتی به عمل نیامده است. امیدوارم نمایش قندخون سرآغازی باشد برای ورود مضاعف نقادانه اصحاب رسانه و مطبوعات به اجرای نمایش در استان یزد؛ امر مهمی که می تواند ضمن ایجاد فرهنگ سازی در بین اقشار جامعه نسبت به تماشای تئاتر، بر افزایش سطح کیفی و بهبود اجرای بازیگران و تحلیل بر محتوای نمایش اجرا شده نیز تاثیر بسزایی داشته باشد.
تهیه کننده این نمایش راه یافته به دبیرخانه جشنواره بین المللی فجر با اشاره به اقبال عمومی نسبت به قندخون، از پایان فروش بلیط های روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نمایش در این هفته خبر داد و افزود: به محض شروع تبلیغات عمومی، پیش فروش سانس های این نمایش آغاز که با استقبال مردم هنردوست و دغدغه مند استان مواجه شد و تنها در کمتر از چند ساعت دو سانس 8 و 9 دی ماه به فروش رفت.
وی ضمن قدردانی از استقبال شهروندان، از آحاد اقشار جامعه نسبت به حضور در این تئاتر درام اجتماعی که روایت زندگی بخشی از هموطنان عزیزمان در شرایط سخت و دشوار اقتصادی فعلی است، دعوت به عمل آورد تا ضمن حمایت از هنرهای نمایشی، صدا و پشتوانه این هموطنانمان و مطالبه گر بهبود مشکلات و صیانت از حقوق تضییع شده آنان در جامعه باشیم.
گفتنی است نویسندگی نمایش قندخون را لیلی عاج بر عهده داشته و این کار به کارگردانی زمان ارکمان، تهیه کنندگی سید شهاب الدین حسینی نیک و بازی صاحب حائری زاده، سهیلا ستوده نیا و ستاره توانگر میزبان شهروندان یزدی در پلاتو پاییز واقع در بلوار مدرس، بعد از دادگستری، خیابان اندرزگو است. خرید اینترنتی بلیط از درگاه www.yazdgishe.ir و هماهنگی و رزرو از طریق شماره تماس 09138495343 اعلام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار