با حضور مدیر سازمان دانش‌آموزی قم صورت گرفت؛

برگزاری همایش پیشتازان دبیرستان تمام تشکیلاتی ثقفی قم

قم(پانا)- نخستین همایش پیشتازان فعال دبیرستان تمام تشکیلاتی ثقفی 2 ناحیه چهار آموزش و پرورش قم با حضور مدیر سازمان دانش‌آموزی استان قم امروز در نمازخانه این دبیرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش پیشتازان دبیرستان تمام تشکیلاتی ثقفی قم

نخستین همایش دانش آموزان پیشتاز دبیرستان ثقفی 2 ناحیه چهار آموزش و پرورش قم با هدف تقدیر از پیشتازان فعال در عرصه برنامه های فرهنگی در استان، برگزار شد.

در این همایش، «رسول ملایی» مدیر سازمان دانش آموزی استان قم در سخنانی، از تلاش های تحسین برانگیز «اسماعیل خیرخواه» مدیریت و «زمان ظهرابی» مربی پیشتاز این واحد آموزشی تمام تشکیلاتی در راستای اجرای برنامه های سازمان قدردانی کرد و موضوعاتی چون اجرای بسته تحولی با رویکرد هر دانش آموز، یک نقش اجتماعی و سازوکار ورود پیشتازان به عرصه خبرنگاری پانا و مجلس دانش آموزی را برای دانش آموزان تشریح کرد.

«علی نادری عالم» مسئول سازمان دانش آموزی ناحیه چهار نیز با اشاره به فعالیت های متنوع و جذاب سازمان، مثال هایی از فعالیت های اردویی، امداد و نجات و مهارت گره زنی بیان کرد.

در این همایش، آیین حاملان قرآن توسط گروه مربوطه و سپس قرائت کلام الله مجید توسط دانش آموز پیشتاز «صمدانی» و سرود ملی همراه با کلیپ تصویری اجرا شد، همچنین دانش آموز پیشتاز «نیکوکلام مطهر»، به مناسبت ایام فاطمیه، مرثیه سرایی کرد.

در همایش پیشتازان دبیرستان ثقفی، دانش آموزانی که در اجرای نمایش بانوی بی نشان در ایام فاطمیه(س) خوش درخشیدند، دانش آموزان عضو گروه سرود مربی پیشتاز که این سرود را برای نخستین بار در استان اجرا کردند و نیز دانش آموز پیشتاز «گل وردی» مسئول پیشتازان این واحد آموزشی، با اهداء هدایایی، تقدیر شدند.

ارسال خبر و عکس: زمان ظهرابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار