پذیرش و ارائه مقالات در نخستین همایش ملی عدالت و تحول در آموزش و پرورش

تهران (پانا) - معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، از پذیرش و ارائه مقاله شورای تحقیقات آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با عنوان« شناسایی و رتبه‌بندی مولفه‌های تنوع بخشی به محیط‌های یادگیری» در نخستین همایش ملی عدالت و تحول در آموزش و پرورش خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۴۳۰۱۶
لینک کوتاه کپی شد
پذیرش و ارائه مقالات در نخستین همایش ملی عدالت و تحول در آموزش و پرورش

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، یوسف بهارلو گفت: این همایش با حضور فرهاد کریمی رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش برگزار شد و مقالات پذیرفته شده در کنسرسیوم محتوای ملی و پایگاه سیویلیکا نمایه می‌شود.

وی در ادامه یادآور شد: علاوه بر مقاله شورای تحقیقات استان که بصورت سخنرانی ارائه شد؛ ۵ مقاله علمی پژوهشی دیگر نیز از سطح استان بر اساس اعلام رسمی دبیرخانه همایش موفق به اخذ پذیرش شد.

بهارلو ضمن تبریک به همکاران پژوهشگری که مقالات آنها مورد پذیرش قرار گرفته برای وی در تمامی عرصه‌های زندگی آرزوی توفیق کرد.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران مشخصات آثار پذیرفته شده از همکاران را به این شرح برشمرد. پداگوژی مجازی رویکردی نوین در آموزش پژوهشگر،ناصر کمال پور خوب از ناحیه دو بهارستان (پذیرش بصورت سخنرانی)،تجارب برتر آموزش و پرورش در شبکه مجازی شاد پژوهشگر، معصومه بافقی زاده اناری از اسلامشهر (پذیرش بصورت سخنرانی)، تبیین تاثیر کیفیت آموزش مجازی بر بهداشت روان دانش‌آموزان پژوهشگر، اکرم رمضانی از پاکدشت(پذیرش بصورت پوستر)، بررسی کیفیت آموزش مجازی در شرایط همه‌گیری کرونا پژوهشگر، علی کرمی از ناحیه یک شهرری(پذیرش بصورت پوستر) و یادگیری سیار مکمل آموزش ترکیبی اثربخش پژوهشگر، محمد مهدی آهنگری از اداره کل (پذیرش بصورت پوستر).

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار