به‌مناسبت شهادت حضرت زهرا(س)؛

نخستین اجتماع هیئت‌های مذهبی بانوان در قم برگزار می‌شود

قم (پانا) - نخستین اجتماع هیئت‌های مذهبی بانوان به‌مناسبت شهادت حضرت زهرا(س)، هشتم‌ دی‌ماه در آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۴۲۷۶۱
لینک کوتاه کپی شد
نخستین اجتماع هیئت‌های مذهبی بانوان در قم برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه (س)، نخستین اجتماع هیئت‌های مذهبی بانوان و یادواره بانوان شهیده به‌مناسبت ایام فاطمیه، هشتم دی‌ماه به همت امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه(س) از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در شبستان نجمه خاتون(س) برگزار می‌شود.

تبیین رسالت بانوان فاطمی، تبیین نقش بانوان در تمدن‌سازی اسلامی، تبیین نقش بانوان در بسترسازی ظهور ، معرفی ابعاد شخصیتی و سیره حضرت زهرا(س) به بانوان در عرصه تربیت فرزند و همسرداری، جهانی سازی شخصیت حضرت زهرا(س) به‌عنوان الگوی جهانی برای بانوان، تبیین اهمیت و جایگاه حجاب و عفاف براساس شخصیت حضرت فاطمه(س) از اهداف برگزاری این اجتماع است.

معرفی هیئت‌های مذهبی به‌عنوان بهترین مکان برای حضور بانوان و بهترین بستر فرهنگی برای مقابله با جریان جنگ نرم فرهنگی دشمن و پرورش انسان‌ها و انسان‌سازی از دیگر اهداف برگزاری این مراسم است.

روضه‌خوانی مداحان و سخنرانی استادان برجسته حوزه و دانشگاه از برنامه‌های محوری اجتماع هیئت‌های مذهبی بانوان فاطمی در قم است.

یادآور می‌شود، بانوان برای کسب اطلاع از برنامه‌های امور فرهنگی خواهران در ایام فاطمیه می‌توانند در کانال «آستان مهر» به آدرس astanehmehr@ در پیام‌رسان ایتا عضو شده و یا برای کسب اطلاع از برنامه‌ها با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۶۱ تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار