ورود سامانه بارشی جدید به کشور از چهارشنبه

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد که سامانه بارشی جدید طی هفته جاری به کشور وارد می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۴۲۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
ورود سامانه بارشی جدید به کشور از چهارشنبه

بر این اساس، امروز دوشنبه (۶دی ماه) در مناطقی از هرمزگان و جنوب استان‌های کرمان و سیستان وبلوچستان رگبار پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید دور از انتظار نیست.

در سایر مناطق کشور از امروز(۶دی ماه) تا چهارشنبه (۸دی ماه) جوی پایدار همراه با پتانسیل افزایش نسبی غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت پیش‌بینی می‌شود.

روز چهارشنبه (۸دی ماه) با ورود سامانه بارشی در مناطقی از خوزستان، لرستان، جنوب ایلام، چهارمحال و بختیاری کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، هرمزگان و ارتفاعات کرمان بارش باران گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

روز پنجشنبه (۹دی ماه) بارش در این مناطق تشدید می‌شود و گستره آن به‌تدریج مناطقی از سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، اصفهان و جنوب استان‌های همدان و مرکزی را فرا می‌گیرد. جمعه (۱۰دی ماه) در بیشتر مناطق کشور، به‌جز شمال غرب و تا حدی غرب، شاهد بارندگی خواهیم بود بطوری‌که بارش در استان‌های واقع در نیمه جنوبی کشور شدید پیش‌بینی می‌شود.

روز دوشنبه(۶دی ماه) و سه شنبه(۷دی ماه) خلیج فارس و پنجشنبه(۹ دی ماه) و جمعه(۱۰دی ماه) خلیج فارس و دریای عمان مواج پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا ( ۷ دی ‌ماه) کمی ابری و غبارآلود با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و طی چهارشنبه ( ۸ دی‌ ماه) نیمه ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا (۶و۷دی ماه) بندرعباس با دمای ۲۷درجه سانتیگراد گرم‌ترین و تبریز با دمای صفر درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار