افتخار دیگر برای آموزش‌وپرورش استان اصفهان؛

دعوت از خواهران دوقلوی دانش‌آموز به اردوی تیم ملی تیراندازی

اصفهان (پانا) - 2 دانش‌آموز دوقلوی اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 اصفهان به اردوی تیم ملی تیراندازی دعوت شدند.

کد مطلب: ۱۲۴۲۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد
دعوت از خواهران دوقلوی دانش‌آموز به اردوی تیم ملی تیراندازی

به گزارش اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، زینب و فاطمه شکاری دانش‌آموزان دوقلو دوره متوسطه دوم مدرسه فرهنگ ناحیه ۲ اصفهان موفق شدند جواز حضور در اردوی تیم ملی تیراندازی با تپانچه را کسب کنند. این دو خواهر دوقلو که از سال ۹۷ تاکنون در مسابقات لیگ استان، المپیاد نوجوانان کشور، لیگ برتر کشور، مسابقات بسیج کشور، مسابقات نیروهای مسلح کشور، مسابقات آزاد کشور و... بارها مقام‌های اول تا سوم را به دست آورده بودند با دعوت فدراسیون تیراندازی، راهی اردوی تیم ملی تپانچه تیراندازی خواهند شد.

خواهران شکاری از کودکی به رشته تیراندازی علاقه زیاد داشتند و از سال ۹۷ فعالیت خود را در این رشته به‌صورت جدی آغاز کردند که به گفته خودشان با یاری خداوند و حمایت‌های پدر و مادر در کنار تلاش و پشتکار توانسته‌اند به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کنند. آنها که در کنار درس‌خواندن به این موفقیت‌ها رسیده‌اند معتقدند این رشته ورزشی موجب تمرکز و نشاط قابل‌توجهی در آنها شده و تأثیر زیادی در موفقیت تحصیلی و قرآنی آنها داشته است.

دانش‌آموزان دوقلوی اصفهانی امیدوارند با برطرف‌شدن کامل کرونا و حضور مستمر و منظم در تمرینات بتوانند مجوز حضور در المپیک را به دست آورند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار