بازدید فرماندار بوشهر از پروژه‌های فعال تولیدی و صنعتی

بوشهر (پانا) - فرماندار بوشهر به همراه جمعی از مدیران و کارشناسان، از پروژه‌های تولیدی واقع در شهرک صنعتی بوشهر بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۲۴۲۲۳۹
لینک کوتاه کپی شد
بازدید فرماندار بوشهر از پروژه‌های فعال تولیدی و صنعتی

صالح رحیمی، فرماندار شهرستان بوشهر به همراه جمعی از مسئولین و کارشناسان از چند واحد تولیدی واقع در شهرک صنعتی بازدید کرد.

رئیس کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان در این بازدید گفت: مدیریت خوب و استفاده از نیروی توانمند را می توان از جمله عوامل موفقیت یک مجموعه برشمرد. اگر واحدهای تولیدی، اراده و توان داشته باشند قطعا و به طور جد از سوی مسئولان مورد حمایت واقع خواهند شد.

فرماندار بوشهر در این بازدید با استماع مسائل و مشکلات مدیران واحدهای تولیدی گفت: بررسی مسائل و مشکلات بنگاه های تولیدی با رویکرد حمایت و رونق تولید در کارگروه رفع موانع تولید شهرستان پیگیری خواهد شد.

نماینده عالی دولت در این شهرستان در این بازدید اظهار کرد: فعالیت هرچه بیشتر واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی می تواند در جهت شکوفائی اقتصادی و تحقق شعار سال باشد.

وی با تاکید بر تعامل و حمایت دستگاه های اجرایی و بانک ها از جریان تولید افزود: اولویت اصلی مجموعه مدیریت شهرستان، حمایت همه جانبه از بخش تولید و اشتغال است.

رحیمی همچنین گفت: همواره در خدمت تلاشگران عرصه تولید باقی خواهد ماند، در این راستا از هرگونه کمکی دریغ نخواهیم کرد.

فرماندار بوشهر در ادامه از بخش های مختلف این کارخانه ها بازدید و از دست اندرکاران آن قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار